Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از ساری ، به نقل از پایگاه خبری پلیس  محمدولی مرادی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا، ارز و منابع ملی و در پی کسب خبری مبنی بر خرید و فروش اشیا عتیقه توسط یک قاچاقچی عتیقه، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی خاطرنشان کرد: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی، در اقدامی عملیاتی متهم و دو همدست وی را در حین خرید و فروش اشیاء عتیقه دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی قائم‌شهر از کشف 299 عدد سکه عتیقه با روکش طلا متعلق به دوره ساسانی از متهمان خبر داد و گفت: ارزش ریالی سکه های کشف شده توسط کارشناسان بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است .

وی تصریح کرد: این سه قاچاقچی عتیقه جات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند و موضوع در دست بررسی است.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۳۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف لوازم آرایشی ۲۰ میلیاردی قاچاق در قائم شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ مهدی خادمی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و عرضه لوازم خارجی در بازار داخلی، موضوع را با انجام اقدامات پلیسی بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی دو مغازه تهیه و فروش لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی خبر داد و افزود: ماموران در بازرسی از این ۲ مغازه فروش لوازم آرایشی، انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی و فاقد هرگونه مجوز گمرکی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال را کشف کردند.

سرهنگ خادمی گفت: در این راستا ماموران دو عامل تهیه و توزیع اجناس خارجی قاچاق را دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه قاچاق کالا از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان جامعه ما می‌باشد، شهروندان در صورت مشاهده هرگونه سوداگری در زمینه قاچاق کلالا موضوع را در کمترین فرصت ممکن به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین
  • کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در نایین
  • کشف محموله سیگار قاچاق در خرمشهر
  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند
  • کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در خرمشهر
  • کشف لوازم آرایشی ۲۰ میلیاردی قاچاق در قائم شهر
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس مسافربری در نائین
  • ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در اردستان کشف شد
  • کشف ۲ خودرو لندکروز قاچاق در نور
  • کشف یک گوردخمه ساسانی در شیراز + تصاویر