Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@18:41:17 GMT

دیسک الناز شاکردوست در رفت + عکس

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۸۳۲۹۲

دیسک الناز شاکردوست در رفت + عکس

به دنبال حادثه ای که در صحنه فیلمبرداری برای الناز شاکردوست بازیگر سینما رخ داد یکی از دوستانش اینستاگرام این هنرمند را با عکسی از بستری شدنش در بیمارستان به روز کرد. ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ رسانه ها خواندنی نظرات

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، روز گذشته خبر آسیب دیدگی الناز شاکردوست در جریان فیلمبرداری فیلم سینمایی پیلوت در شهرک استقلال تهرانسر دست به دست چرخید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اینستاگرام این بازیگر پیرامون این خبر نوشته شد:

دوستان، الناز از همه تون تشکر می کنه ،حادثه ی پیش آمده امروز هنگام فیلمبرداری به خیر گذشت ولی متاسفانه ضربه ی وارد شده به ستون فقرات موجب دررفتگی دیسک کمر بصورت حاد بین دو مهره نزدیک به مرکز نخاع شد، که به ناچار باید مدت زمانی را به استراحت مطلق بر تخت بیمارستان بگذراند تا تشخیص بعدی تیم پزشکی، باز هم ممنون از إظهار لطف و محبت تون لطفاً براش دعا کنید

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌ها

R1359/P1359/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۳۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان ترخیص سعید راد مشخص نیست/ عوارض شکستگی استخوان لگن

نگاه راد دختر سعید راد بازیگر سینما و تلویزیون که چندی پیش خبر از بستری شدن پدرش داده بود، درباره وضعیت این هنرمند گفت: پدرم هنوز تحت درمان است و همچنان در بیمارستان به سر می‌برد. او چندی پیش دچار شکستگی استخوان لگن شد و به همین دلیل به بیمارستان انتقال یافت. چندین جراحی روی او انجام شده، اما هنوز بهبود کامل پیدا نکرده است.

وی افزود: پدرم همزمان در حال انجام فیزیوتراپی و تحت درمان است و پزشکان هنوز زمان مرخصی پدرم را اعلام نکرده‌اند و باید تحت درمان باشد.

سعید راد بازیگر باسابقه سینمای ایران در بیش از پنج دهه نقش آفرینی، در فیلم‌های شاخصی حضور داشته و از «تنگنا» و «عقاب‌ها» تا «دوئل» و «چ» بر پرده نقره‌ای خاطره‌سازی کرده است.

منبع : ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • تازه‌ترین جزئیات از وضعیت جسمانی سعید راد
  • زمان ترخیص سعید راد مشخص نیست
  • آخرین وضعیت سعید راد در بیمارستان
  • زمان ترخیص سعید راد مشخص نیست/ عوارض شکستگی استخوان لگن
  • عکس‌های دیدنی الناز شاکردوست در بیستون با تیپ متفاوت
  • استیون سیگال بازیگر هالیوودی از مجروحان حمله تروریستی مسکو در بیمارستان بازدید کرد
  • آخرین وضعیت رضا داوودنژاد در بیمارستان
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ در پرونده پرداخت حق‌السکوت
  • از توضیح رئیس رسانه ملی درباره حواشی «پایتخت» تا درگذشت فردوس کاویانی
  • بازیگر قدیمی و پرسپولیسی در بیمارستان بستری شد