Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی کشور ،کاظم نظم‌ده در نشست هم‌اندیشی انجمن‌های مجری طرح توانمندسازی بهزیستی گفت: توانمندسازی روحی_روانی و معنوی زیربنای توانمندسازی در حوزه معلولان است.
مدیرکل دفتر توانمندسازی معلولان سازمان بهزیستی کشور گفت: بسیاری از خدمات و فرایندهای سازمانی در انجمن‌های معلولان تسهیل و بر این اساس شرایط معلولان نسبت به سال‌های قبل مطلوب‌تر شده است، هرچند تا رسیدن به شرایط مطلوب راه درازی در پیش داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برغم کاهش زمان مداخلات بهنگام در معلولیت ها به 6 ماه، باید با اصلاح فرایندهای قدیمی، بلوغ فرایندهای موجود و خلق رویکردهای جدید گام‌های موثری در این زمینه برداریم. توانمندسازی فرآیندی گسترده، پیچیده و مستمر است و توانمندسازی روحی_روانی و معنوی زیربنای توانمندسازی در حوزه معلولان است و در نهایت در توانمندسازی باید به دنبال افزایش عزت نفس و کرامت انسانی افراد دارای معلولیت باشیم.
نظم‌ده گفت : امروز باید توانبخشی مبتنی بر جامعه که سالهاست در روستاها با موفقیت در حال اجراست، در همه شهرها هم اجرایی شود چرا که تنها رویکرد کارآمد و اثربخش در حوزه توانبخشی، توانمندسازی مبتنی بر جامعه است.
مدیر کل دفتر توانمندسازی معلولین سازمان بهزیستی کشور در پایان یادآور شد: برای توانمندسازی موفق باید فعالیت‌های موجود را مورد بازبینی قرار داد و کارشناسان متخصص باید با خلاقیت به دنبال بلوغ فرآیندهای موجود و ارائه رویکردهای جدید در حوزه توانمندسازی مبتنی بر جامعه باشند تا بتوانند با وجود منابع محدود به بهره‌وری بهینه دست پیدا کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۳۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش گام به گام انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ آمادگی کامل وجود دارد، گفت: صندوق‌های الکترونیکی اخذ آرا دریافت شده و آموزش‌های لازم نیز در حال ارائه به مردم و مسئولان اجرایی است.

قاسم عزیز زاده گرجی افزود: فرایند انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه جاری در این حوزه انتخابیه به صورت کاملا الکترونیک برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه۴۰۸ شعبه اخذ رای در این حوزه انتخابیه در نظر گرفته شده است، ادامه داد: افرادی که در مرحله نخست انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر رأی دادند و افرادی که در دیگر حوزه‌های انتخابیه رأی ندادند می‌توانند در مرحله دوم انتخابات شرکت کنند

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: صدا و سیمای مازندران نیز علاوه بر ضبط فیلم‌های تبلیغاتی، مناظره‌هایی نیز بین کاندیدا‌های حوزه انتخابیه قائم شهر تهیه کرده که در حال پخش است

عزیز زاده گرجی با بیان اینکه تبلیغات انتخاباتی تا ۷صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت، گفت:عوامل اجرایی و نمایندگان فرمانداران حوزه انتخابیه قائم شهر مشخص شدند سلامت انتخابات بسیار مهم و صیانت از آرای مردم را وظیفه خود می‌دانیم.

دیگر خبرها

  • ۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه
  • ضرورت توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه سواد سلامت
  • تمام عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رأی مردم باشند
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • آموزش گام به گام انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی
  • «سیزیف» به مردم ایران چه می آموزد؟ / ورود ایرانیان به دالان باریک آزادی / مهمترین پروژه توسعه ایران توانمندسازی جامعه
  • حضور دانش‌بنیان‌ها در حوزه حمل‌ونقل شهرها پررنگ شده است