Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@13:47:10 GMT

شناسایی‌اموال‌مسروقه ازطریق‌سایت

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۸۳۴۴۱

فرمانده پلیس آگاهی ناجا گفت: مالباختگان می‌توانند با ورود به سامانه شناسایی اموال مسروقه نسبت به شناسایی اموال‌ خود اقدام کنند. ناطقان: سردار محمدرضا‌ مقیمی‌  فرمانده پلیس آگاهی ناجا در حاشیه‌ افتتاح سامانه شناسایی اموال مسروقه‌ در فضای مجازی با حضور در جمع خبرنگاران گفت: امسال سالی بود که شناسایی و کشف جرم سرقت را در اولویت‌ داشتیم‌ و قرارگاه مقابله با سرقت را در اولویت‌ کاری قرار دادیم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 فرمانده پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه فرماندهی قرارگاه‌ مقابله با سرقت به عهده فرماندهی‌ ناجا است، بیان کرد: دبیری آن هم به عهده رییس پلیس آگاهی است‌.
 وی با بیان اینکه یکی از وظایف‌ قرارگاه‌، ایجاد امنیت در خصوص مالباختگانی‌ است که مال آنها کشف شده بیان کرد: در سال‌های گذشته این مال به سختی می‌توانست به صاحب آن برگردد و گاهی اوقات خود سارق هم نمی‌دانست مال را از کجا سرقت کرده و مال سال‌های زیادی‌ در انبارهای آگاهی‌ ضبط می‌شد.
 سردار مقیمی‌ با بیان اینکه ما طرحی گذاشتیم‌ و برای مال‌های سرقت شده تعیین تکلیف‌ کردیم‌، بیان کرد: باقی مال‌ها را هم با فشاری که وارد کردیم‌ توانستیم‌ مورد شناسایی‌ قرار دهیم‌.
 رییس پلیس آگاهی ناجا تصریح کرد: در حالت عادی نرم‌افزاری از 6 ماه پیش آماده شده‌ و مراحل‌ تکمیلی آن را انجام دادیم‌ و چون فرمانده ناجا دستور داد تا زمانی که یقین نکردید این سامانه کامل نشده‌ است مراحل‌ تکمیل را ادامه دهید به همین منظور‌ افتتاح آن را به این زمان موکول کردیم‌.
 وی با بیان اینکه در حال حاضر اطلاعات اموال سرقتی تهران بارگذاری شده گفت: تمام آنچه که در تهران از اموال مسروقه کشف شده‌ بارگذاری‌ شده و آنهایی که ما تشخیص‌ دادیم و سارق هم اعتراف کرده بود که از کجا سرقت کرده به مالک برگردانده شده است.
 سردار مقیمی با بیان اینکه اموالی که صاحب آن مشخص نیست‌ در سامانه‌ ثبت‌ می‌شود، گفت: اموال کشف شده سرقتی در تهران به طور کامل‌ ثبت شده‌ و 7 استان در آخر هفته افزوده می‌شوند و در آخر بهمن هم همه استان‌ها بارگذاری خواهند شد.
 وی در پایان با تأکید بر اینکه همه ادارات آگاهی موظف هستند اموال کشفی را ثبت کنند، اظهار کرد: یکی از مشکلات ما این است که مال کسی را به اشتباه‌ به شخص‌ دیگری ندهیم‌.
منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: اموال‌ مسروقه ، سایت پلیس ، مالباختگان ، ناجا

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۳۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند پنجه طلا در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ علی اسدبگی گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهر همدان رسیدگی به این موضوع در دستور کار دایره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

او گفت: بررسی‌های اولیه گویای این بود که سارقان به تخریب توپی قفل در و دیگر شیوه‌ها وارد منزل مالباختگان شده و وجه نقد، زیورآلات، تلویزیون و دیگر اموال با ارزش را سرقت کردند.

رئیس پلیس آگاهی همدان افزود: متهمان هنگام ورود به یکی از منازل با صاحبخانه مواجه شده که درگیری بین آنها رخ می‌دهد.

سرهنگ اسدبگی افزود: صاحبخانه در این درگیری مجروح شد و سارقان پول و دیگر اموال باارزش او را به سرقت بردند.

او گفت: همکاری اطلاعاتی عوامل پلیس آگاهی و ماموران کلانتری ۱۳ منجر به شناسایی مخفیگاه سارقان شد.

اسدبگی گفت: سه نفر از سارقان در مخفیگاه و هنگام تردد در خیابان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی همدان گفت: متهمان در بازجویی‌ها به سرقت از ۱۶ منزل مسکونی در نقاط مختلف شهر همدان اعتراف کردند.

سرهنگ اسدبگی برای پیشگیری از سرقت به شهروندان توصیه کرد: منزل خود را به دوربین، دزدگیر، در ضد سرقت مجهز کرده تا زمینه ورود سارقان به منزل سلب شود.

دیگر خبرها

  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت