Web Analytics Made Easy - Statcounter

در لایحه بود سال ۹۷ مقرر بود سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان اختصاص یابد اما این بند حذف شد، در همین رابطه عضو کمیسیون تلفیق مجلس وضعیت تامین اعتبار پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان را توضیح داد. ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ اجتماعی آموزش و پرورش نظرات

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در لایحه بودجه سال 97 تعیین شده بود معادل سه هزار و 500 میلیارد تومان از منابع صندوق توسعه ملی برای پرداخت پاداش خدمت بازنشستگان فرهنگی برداشت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گفته‌های برخی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برداشت از صندوق توسعه ملی برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان به اذن رهبری نیاز دارد در همین رابطه قاسم احمدی لاشکی با اشاره به برداشت از صندوق توسعه ملی برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان در بودجه 97 گفته بود" برای برداشت از این صندوق به اذن مقام معظم رهبری نیاز است بنابراین این سوال مطرح است که دولت برای این پیشنهاد این اذن را دریافت کرده است؛ هم‌چنین دولت باید این اعتبار را به صندوق بازگرداند و باید بررسی شود که آیا دولت ضمانتی برای برگرداندن این اعتبار دارد؟"

هم‌اکنون برخی اخبار از حذف رقم سه هزار میلیارد تومانی بابت بدهی پاداش پایان خدمت بازنشستگان از محل صندوق توسعه ملی اطلاع می‌دهند و طبق گفته‌های علی اصغر یوسف‌نژاد سخنگوی کمیسیون تلفیق براساس اذن رهبری و مصوبه این کمیسیون موارد زیر برای برداشت از صندوق توسعه ملی در سال 97 مورد موافقت قرار گرفته است: بنیه دفاعی 2.5 میلیارد دلار، صداوسیما 150 میلیون دلار، بازسازی مناطق زلزله‌‌زده و سیل‌زده 100میلیون دلار، واکسن پنوموکوک (سینه پهلو) و روتا ویروس‌(عفونت کودکان) 100 میلیون دلار، تسهیلات سیستان (بندز) 350 میلیون دلار، مقابله با ریزگردها 150 میلیون دلار، آبرسانی به روستاها 200 میلیون دلار، آبیاری تحت‌فشار 250 میلیون دلار و آبخیزداری 200 میلیون دلار.

جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم در پاسخ به این پرسش «وضعیت اختصاص اعتبار برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان در سال 97 به کجا رسید؟» اظهار کرد: در کمیسیون تلفیق برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان حدود سه هزار و 400 میلیارد تومان اعتبار تعیین کرده‌ایم.

وی افزود:پیش از این قرار بود از محل صندوق توسعه ملی برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان اعتبار اختصاص یابد که این موضوع حذف شد و از محل دیگری بیش از سه هزار میلیارد تومان برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

R1014132/P1014142/S2,22/CT1 واژه های کاربردی مرتبط جبار کوچکی‌نژاد وزارت آموزش و پرورش مطالبات فرهنگیان معلمان

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۳۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه وزیر راه از بدعهدی صندوق تامین خسارت بدنی​

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی به تلاش ها برای انجام ندادن تکالیف قانونی در زمینه رفع نقاط حادثه خیز واکنش نشان داد و گفت: صندوق تامین خسارت بدنی باید به تکالیف قانونی خود عمل کرده و از منابع صندوق برای رفع نقاط حادثه خیز استفاده کند.

به گزارش ایلنا ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در شورای هماهنگی حمل ونقل و ایمنی استان تبریز، همزمان با روز ملی ایمنی حمل و نقل گفت: رئیس جمهوری دستور داده اند تا از محل اعتبارات صندوق تامین خسارت های بدنی، ۳۰ هزار میلیارد ریال برای رفع نقاط حادثه خیز اختصاص یابد، اما عده ای تلاش می کنند مانع از انجام این تکلیف بشوند.

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از منابع این صندوق را به سپرده بانکی تبدیل کرده و سود دریافت می کنند، نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و خواستار عمل کردن این صندوق به تکالیف قانونی شد.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: رفع نقاط حادثه خیز با کاهش تصادفات فوتی و جرحی به صورت مستقیم، موجب کاهش پرداخت خسارت توسط صندوق می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • گلایه وزیر راه از بدعهدی صندوق تامین خسارت بدنی​
  • توقیف دارایی‌های روسیه دلارزدایی را تسریع می‌کند
  • رشد ۱۵ درصدی بخش نفتی اقتصاد ایران در سال گذشته
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند
  • فیلم/ پایان ماراتن داوطلبان کنکور ریاضی، انسانی و فرهنگیان
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • آمریکا برای این سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد