Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@23:02:35 GMT

هنرمند جوان بندرلنگه درگذشت

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۸۳۷۸۴

هنرمند جوان بندرلنگه درگذشت

خبرگزاری شبستان: «محمد فلاحی نیا»، هنرمند جوان شهرستان بندرلنگه دارفانی را ودا گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد فلاحی نیا در (یکم بهمن ماه ۹۶) در سن 34 سالگی بر اثر حمله قلبی درگذشت.
 

حسین محسنی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرلنگه اذعان کرد: محمد فلاحی نیا از هنرمندان بسیار کوشا و مسئول کانون فیلم و عکس این شهرستان بود که بر اثر حمله قلبی دار فانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

وی افزود: زنده یاد محمد فلاحی نیا یکی از هنرمندان پرتلاش و با استعداد بود که مهربانی، تلاش، محبت و مناعت طبع او در بین هنرمندان، همواره زبانزد خاص و عام بود، قطعا درگذشت وی ضایعه ای اسف بار برای این شهرستان است که بی‌شک هنرمندان و مدیران فرهنگی این شهرستان اثرات فراموش‌ناشدنی این هنرمند را هرگز ازخاطر نخواهند برد.
 

به گفته محسنی؛ علاقه زیاد این هنرمند به فرهنگ و هنر باعث شد تا هم زمان با فراگیری علم و دانش در عرصه های مختلف از جمله نویسندگی، کارگردانی در بخش فیلم کوتاه و مستند و به تالیف کتاب شاعران بندرلنگه نیز بپردازد.
 

وی عنوان کرد: فلاحی نیا یکی از محققان و پژوهشگران جوان این شهرستان بود که کتاب “آوای مروارید” که گزیده ای از اشعار شاعران بندرلنگه در سال95 را گردآوری و تالیف کرد و آن را به جهت علاقه مندی به شعر و ادب و با هدف ارتقا عرصه فرهنگی، معرفی هنرمندان زادگاهش و نخبگان ادبی این خطه تقدیم این شهرستان کرد.
 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرلنگه اضافه کرد: زنده یاد فلاحی نیا پس از تالیف کتاب آوای مروارید ، کتابی دیگر با موضوع «روایت انقلاب در بندرلنگه» را در دست تالیف داشت که عمر کوتاه ایشان این تلاش را نیمه تمام گذاشت.
 

وی، درگذشت هنرمند عرصه فیلم و عکس این شهرستان را به خانواده وی و جامعه فرهنگ و هنر تسلیت و از خداوند مهربان برای آن مرحوم مغفرت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت نمود.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۳۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.
وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • جشنواره صنایع دستی از دستاوردهای هنرمندان کشور
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • هفته‌ فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی هنرمندان و اندیشمندان است