Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - یک روزنامه قطری از ۳ بازیکن جدید تیم قطر اس سی از جمله سجاد شهباززاده به عنوان مهره‌های مهم این تیم یاد کرد.

به گزارش وب سایت نود، روزنامه الوطن قطر در شماره امروز (چهارشنبه) با اشاره به بازی تیم قطر اس سی در هفته چهاردهم لیگ ستارگان برابر شاگردان لوکا بوناچیچ در تیم العربی نوشت: تیم قطر اس سی از حمایت همه‌ جانبه کادر مدیریتی باشگاه در آستانه بازی العربی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران باشگاه در آخرین تمرین تیم قطر اس سی شرکت کردند که تمامی بازیکنان شاد و قبراق بودند به ویژه با توجه به پیروزی در بازی هفته سیزدهم لیگ ستارگان برابر المرخیه از قعر جدول رده‌بندی جدا شدند.

این روزنامه قطری در ادامه آورده است: 3 بازیکن جدید تیم قطر اس سی شامل سجاد شهباززاده، فابیانو و اسامه امروی می‌توانند مهره‌های قابل اتکا و مهم این تیم در دیدارهای آینده لیگ ستارگان باشند که در بازی قبلی برابر المرخیه نیز کمک زیادی جهت پیروزی کردند. تیم قطر اس سی مصمم و باانگیزه است تا با شکست العربی از منطقه خطر جدول رده‌بندی لیگ ستارگان قطر دور شود.

تیم قطر اس سی هم‌اکنون با اندوخته 11 امتیازی در رده نهم جدول 12 تیمی لیگ ستارگان قرار دارد.

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۳۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مقام قطری درباره پیامدهای حمله اسرائیل به رفح

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه اسپوتنیک، یک مقام ارشد قطری درباره پیامدهای حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی علیه رفح در جنوب نوار غزه هشدار داد.

این مقام قطری در گفت و گو با هاآرتص تاکید کرد: هر عملیات نظامی در رفح، مانع رسیدن به توافق آتش بس در غزه و همچنین توافق در زمینه تبادل اسرا خواهد شد.

وی افزود: در صورتی که اسرائیل حمله زمینی به رفح را آغاز کند در واقع به طور عملی این پیام را به حماس خواهد داد که نیتی برای پایان دادن به جنگ در غزه ندارد.

وی افزود: ما به عنوان میانجی گر با دو شرط قبول کردیم که به روند رایزنی‌ها ادامه دهیم، نخست اینکه دو طرف توافق ما را قبول داشته باشند، دوم اینکه هر دو طرف به اجرای توافق اهتمام داشته باشند، اما هم اکنون به این نتیجه رسیده ایم که نتانیاهو خواهان تحقق توافق در زمینه آتش بس نیست.

کد خبر 6094480 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • هشدار مقام قطری درباره پیامدهای حمله اسرائیل به رفح
  • تاکید آیت الله لائینی بر گره‌گشایی از زندگی کارگران
  • تیم جدید و اروپایی اکرم عفیف مشخص شد؟
  • حزباوی دوباره برای قهرمانی برگشت! (عکس)
  • جنگ ستارگان پاریسی با زنبور‌های پرشور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • پیشنهادات اروپایی برای رونالدینیوی قطری‌ها
  • اکرم عفیف: رونالدینیو قطری می‌تواند به اروپا برود
  • نمای حیرت‌انگیز اسب سیاه آسمان از نگاه تلسکوپ فضایی جیمز وب / عکس و فیلم
  • سنوار در مدیریت جنگ برتر از همه سران اسرائیلی است
  • هاآرتص: سنوار در مدیریت جنگ برتر از همه سران اسرائیلی است