Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-03@15:31:01 GMT

دلخوری شدید رضا عنایتی از استقلالی‌ها

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۸۴۱۶۸

ساعت24- مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال تهران تأکید کرد که هنوز با مسئولان این باشگاه برای پرداخت مطالباتش به توافق نرسیده است.

غلامرضا عنایتی در مورد خبر توافقش با باشگاه استقلال اظهار داشت: برخلاف خبرهایی که منتشر شده است من تا الان با مسئولان استقلال در مورد پرداخت مطالباتم به توافق نرسیده‌ام. متأسفانه آقای افتخاری یک مصاحبه انجام داده است و مطالبی را گفته که به شدت به من برخورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همیشه سعی می‌کنم احترام افراد را نگه دارم، ولی اگر بی‌احترامی ببینم، این موضوع برایم قابل تحمل نیست.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: من روز شنبه به همراه وکیلم به دفتر باشگاه استقلال رفتم و یک ساعت پشت در بودیم. آقای افتخاری حتی به خودش اجازه نداد که از دفترش بیرون بیایید و این درحالی است که حساب من به خاطر باشگاه استقلال مسدود شده است. آنجا حتی به ما یک چای هم ندادند، چه برسد به اینکه برخورد خوبی داشته باشند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: آقای افتخاری مصاحبه‌ای انجام داده و گفته است که من ملاقاتی با عنایتی نداشته‌ام. این در حالی است که بنده پشت دفتر ایشان نشسته بودم و به خودشان این زحمت را ندادند که از دفتر بیرون بیایند. من باید به آقای افتخاری بگویم تا جایی به شما احترام می‌گذارم که بی‌احترامی نبینم.

عنایتی در پایان تصریح کرد: اگر تا چند روز دیگر تکلیف حق و حقوق من مشخص نشود و پولم را دریافت نکنم قطعاً به صورت قانونی اقدام خواهم کرد. ما تا الان هیچ توافقی با یکدیگر نداشته‌ایم.

تسنیم

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۴۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرفداری از استقلال به پشت‌بام خانه‌ها رسید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز استقلالی‌ها در شرایطی برگزار شد که هواداران این تیم مجوز حضور در کمپ مرحوم ناصر حجازی را به دست آوردند و عده زیادی از هواداران با حضور روی سکوهای این ورزشگاه به حمایت از تیم خود پرداختند.

جدا از هوادارانی که وارد کمپ مرحوم حجازی شده بودند تعدادی از استقلالی‌های مشتاق در خانه‌های اطراف کمپ حجازی به پشت‌بام منازل خود رفتند و به حمایت از تیم پرداختند.

خانه‌های اطراف کمپ مرحوم حجازی پر از تماشاگرانی بود که از روی پشت بام یا تراس خانه بالا و پایین می‌پریدند و بازیکنان محبوب خود را پشتیبانی می‌کردند. اتفاقی که روحیه اعضای تیم را در فاصله 5 هفته مانده به پایان بالا برد و به اتحاد و یکدلی نفرات برای کسب عنوان قهرمانی کمک شایانی کرد.

دیگر خبرها

  • نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)
  • طرفداری از استقلال به پشت‌بام خانه‌ها رسید (عکس)
  • تشویق شدید نکونام در تمرین، مصدوم داد!
  • حمله وینفرد شفر به علی خطیر؛ او اصلا استقلالی نیست!
  • زخم خورده بزرگ؛ خطیر اصلا استقلالی نیست | نگذاشت ما قهرمان شویم
  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!
  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • عاشق دوآتشه استقلال؛ التماس می‌‎کردم دستانم را قطع نکنند!
  • ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس