Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج؛ علی‌عباس داودنیا رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستانگفت: دومین جشنواره فیلم کوتاه چراغ از سوی انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان و با هدف گسترش مفاهیم ارزشی برگزار می شود.

 وی با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش فیلم و فیلم‌نامه خواهد بود و در بخش فیلم آثار به صورت داستانی و مستند است، افزود: بخش فیلم‌نامه شامل آثار پیرامون زندگینامه و شهادت ۵۴۰۰ شهید مظلوم کردستان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 داودنیا بیان کرد: ایثار و شهادت  با محوریت 5400 شهید سرافراز استان کردستان ، وحدت و همدلی ، استکبار ستیزی و جهاد همه جانبه، ماهیت شوم جریانات تکفیری، اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال، کالای قاچاق و تاثیرات آن بر اقتصاد استان و کشور، سبک زندگی ایرانی  اسلامی وموضوعات آزاد با رویکرد اجتماعی محورهای این جشنواره در بخش فیلم است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان اعلام کرد: تمامی فیلمسازان استان کردستان مجاز به شرکت در این جشنواره هستند و حداکثر زمان فیلم‌های ارسالی در بخش اصلی ۱۰ دقیقه است.

وی افزود: آخرین مهلت ارسال آثار ۳۰ بهمن ۱۳۹۶خواهد بود و داوری آثار ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ انجام شده و اختتامیه این جشنواره نیز 15  اسفند ماه برگزار خواهد شد.

 داودنیا اظهار کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند علاوه بر ارسال پستی به آدرس سنندج، میدان بسیج، مجتمع فرهنگی و هنری فجر، طبقه اول اداری، سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان، آثار خود را از طریق آیدی @Fsrs49 تلگرام و یا سایت SepahKordestan.ir ارسال نمایند.

انتهای پیام/ د م

برگزاری دومین جشنواره استانی فیلم کوتاه چراغ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۴۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب شعر وعده صادق در مشهد برگزار شد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی گفت: این سازمان در طول سال، شاعران و هنرمندان را دور هم جمع می کند و در راستای ارتقای فنی و هنری آن ها برنامه های مختلفی را برگزار می‌کند.   محمد خالقی با اشاره به فراخوان شب شعر وعده صادق از ۲۵ فروردین ماه جاری اظهار کرد: در این مدت اشعار شاعران شهرستان های مختلف استان جمع آوری شده است.   او ادامه داد: در این برنامه هدف‌گذاری شده است تا با جمع آوری اشعاری که با موضوع رژیم کودک‌ کش اسرائیل و همچنین توانمندی های دفاعی کشورمان سروده شده، نسبت به رسانه‌ ای کردن این اشعار و در اختیار عموم قرار دادن آنها اقدام شود.   مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی، مهمترین هدف این شب شعر را تلاش در راستای جهاد تبیین با استفاده از ابزار هنر عنوان کرد و افزود: در این مراسم حدود ۵۰  شاعر حضور دارند که از این تعداد ۱۰ شاعر شعر خود را قرائت می کنند.   در پایان شب شعر وعده صادق از شاعران ۷ شعر برگزیده تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • شب شعر وعده صادق در مشهد برگزار شد
  • نشست داوری نهایی سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر برگزار شد
  • دومین هیات صلح استان کردستان در پاسگاه‌های انتظامی راه‌اندازی شد
  • اعلام فراخوان طراحی پوستر با موضوع «روز سنه»
  • معرفی هنرمند برتر کانون بسیج هنرمندان شهرستان آباده
  • بیانیه سازمان بسیج هنرمندان درتجلیل ازعملیات غرورآفرین سپاه
  • بیانیه سازمان بسیج هنرمندان کشور در تجلیل از عملیات غرورآفرین سپاه
  • درهای سازمان بسیج هنرمندان به روی همه باز است
  • در آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب در زنجان چه گذشت؟ + فیلم
  • برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی دارت کشور در سنندج