Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@23:25:42 GMT

فوت یک نفر در آتش سوزی شب گذشته زابل

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۸۴۴۷۶

فوت یک نفر در آتش سوزی شب گذشته زابل

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، غلامعلی رفعت رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل گفت: این آتش سوزی در یک ساختمان ۲ طبقه در تقاطع خیابان هیرمند و شهید رجایی زابل رخ داد.


وی افزود: پس از وقوع این حادثه و اعلام به مرکز پیام فوریت‌های پزشکی در ساعت ۲۱ و ۴۸ دقیقه پنج تیم امدادی از پایگاه‌های اورژانس شهری به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: نخستین تیم پایگاه اورژانس شهری زابل کمتر از ۲ دقیقه در صحنه حاضر شد و پس از انتقال مصدومان توسط نیرو‌های آتش نشانی به داخل آمبولانس کادر درمانی اقدامات اولیه را انجام دادند.


رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: ۲ مصدوم این حادثه که دچار سوختگی و مسمومیت با گاز مونوکسید کربن ناشی از دود شده بودند پس از دریافت اقدامات درمانی اولیه توسط تیم‌های حاضر به بیمارستان امیرالمومنین (ع) منتقل شدند.


وی افزود: متاسفانه یک نفر از حادثه دیدگان با وجود تلاش کارکنان اورژانس به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن ناشی از دود آتش فوت شد.

انتهای پیام/گ

فوت در آتش سوزی زابل

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۴۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر چگینی پیش از ظهر جمعه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار کرد: پرونده قضائی در راستای حریق شب گذشته بازارچه امامزاده ابراهیم شفت تشکیل شد.

وی پس از بازدید میدانی از بازارچه امامزاده ابراهیم ادامه داد: این آتش سوزی از ساعت ۱۲ شب گذشته آغاز شد و ده‌ها واحد مسکونی و تجاری به طور کامل در آتش سوختند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت گفت: ضمن تشکیل پرونده قضائی، دستور تحقیقات در راستای کشف علت حریق صادر شده و علت حریق پس اعلام نظر کارشناسان متخصص امر مشخص خواهد شد.

کد خبر 6095546

دیگر خبرها

  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی
  • واژگونی تیبا در محور مورچه خورت با ۵ فوتی و مصدوم
  • تصادف مینی‌بوس و لیفان در اتوبان آزادگان ۱۵ مصدوم داشت
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ۲۰۶
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • واژگونی کوئیک در جاده بهاباد-یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی کوئیک در جاده مهاباد - یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف ۲ خودرو در آزادراه امیرکبیر با ۷ فوتی و مصدوم