Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گرگان - ايرنا - در آئين معرفي باشگاه هاي نمونه با حضور وزير ورزش و جوانان در تهران، از سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري گرگان به عنوان باشگاه برتر کشوري قدرداني شد.

مديرعامل سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري گرگان روز چهارشنبه به خبرنگار ايرنا گفت: توسعه ورزش همگاني در محلات شهر با مشارکت شهروندان، تقويت سلامت و تندرستي افراد جامعه، ايجاد نگرش مثبت به ورزش و احياي فرهنگ پهلواني و روح جوانمردي از اهداف اين سازمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهستي قدس ولي اضافه کرد: امسال دومين دوره المپياد ورزش همگاني، بومي ومحلي در 11رشته برگزار شد که در 18محله براي مردان و 24 محله براي زنان اجرا و با استقبال خوب جوامع محلي روبرو شد.
وي يادآورشد: راه اندازي 26 ايستگاه ورزش، برگزاري رقابت هاي جام رمضان در رشته هاي مختلف، برنامه ارزيابي و سنجش ساختار قامتي در مدارس و دانشگاه ها، برگزاري کارگاه هاي آموزشي و فرهنگي، اجراي ورزش صبحگاهي در مدرسه ها، سه المپياد ورزشي زندانيان و چهار برنامه مختلف براي کودکان بد سرپرست، بي سرپرست و کودکان کار از اقدامات اين سازمان بوده است.
سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري گرگان داراي 20 فضاي ورزشي شامل 10 سالن سرپوشيده، چهار زمين چمن مصنوعي براي مردان، يک چمن مصنوعي ويژه زنان و پنج سايت ورزشي در سطح شهر است.
قدس ولي در مورد برنامه هاي ايام فجر انقلاب اسلامي نيز گفت: برگزاري مسابقات راگبي، ووشو، شطرنج، کارگاه هاي تغذيه و ساختار قامتي، همايشي با محوريت سلامت، ورزش صبحگاهي در مدارس و برگزاري مسابقات واليبال زنان از برنامه هاي اين ايام در گرگان است.
3014/1648
خبرنگار: مجيد ميهن دوست ** انتشار: پري سالارنيا
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۵۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده‌روی میمند

این رویداد ورزشی و فرهنگی همگانی از امام زاده اسماعیل (ع) شهر میمند آغاز و تا پارک شقایق به طول ۳ کیلومتر ادامه داشت و شهروندان در مراسم پایانی که به همراه قرعه کشی و اهدای جوایز ارزنده بود، شرکت کردند.

همایش پیاده روی خانوادگی میمندی‌ها به صورت زنده از برنامه «صبح و نشاط» شبکه سوم سیما پخش شد.

محمد مهدی فروردین نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی همزمان با ایام برداشت گل محمدی، گفت: ورزش امروز به عنوان یک الزام در زندگی افراد همواره تاثیر گذار بوده در زندگی هر انسان باید تعریف شود چراکه باعث جامعه سالم و ایجاد نشاط خواهد شد.

فروردین افزود: ورزش و اهمیت دادن به تندرستی می‌تواند اینگونه جمعیتی را در این رویداد دور هم جمع کنند از این رو مردم میمند با حضور پرشور خود در این برنامه ثابت کردند که سلامتی جزو اولویت‌های زندگی آن‌ها است.

علی خلیلی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی نیز در این همایش یکی از بهترین راه‌های تامین سلامتی را ورزش به خصوص ورزش‌های همگانی دانست و گفت: باید بتوانیم برای حفظ سلامتی خود در روز ۳۰ دقیقه فعالیت ورزشی همچون پیاده روی داشته باشیم.

او با اشاره به استقبال خوب شهروندان میمندی همایش پیاده روی خانوادگی، ادامه داد: فعالیت بدنی برای سلامتی و بالا بردن کیفیت زندگی اولویت دارد بنابراین باید ورزش مورد نیاز بدن خود بپردازیم.

فرهاد محمد رضازاده شهردار میمند ضمن اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع در هفته میمند از همه مردم ایران خواست تا به شهر میمند خواستگاه گل محمدی جهان سفر کرده و از مناطق و جاذبه‌های این دیار بازدید کنند.

رحیم خداجو مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس نیز از مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف ورزشی، بر ایجاد نشاط اجتماعی به وسیله توسعه ابعاد مختلف ورزش تاکید کرد.

حبیب اله جمشیدی فرماندار فیروزآباد در این همایش نیز با بیان اینکه آوازه شهر میمند فراتر از استان فارس بلکه ملی و کشوری است، گفت: وجود حدود ۱۴۰ کارگاه عرقیات و ۱۷۰۰ هکتار باغ گل محمدی ظرفیت عظیمی است که می‌تواند در این ایام سال زمینه حضور هموطنان را فراهم کند.

او افزود: مهمان نوازی مردم میمند ریشه در فرهنگ عمیق و چند هزار ساله دارد و امیدواریم بتوانیم که در جهت حمایت و پشتیبانی از حوزه‌های گردشگری گام‌های مهمی در سال جدید برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • همایش پیاده‌روی میمند
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی