Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سهرابی افزود: فجر پارسی با موضوع گفت و گو با مبارزان انقلاب، کاشانه مهر درباره نقش خانواده‌ها در انقلاب اسلامی، نگاه روز با موضوع گفت و گو با مسئولان ارشد و بیان دستاورد‌های انقلاب، فجر انقلاب با حضور خانواده‌ها و تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی در فارس با موضوع گفت: وگو با مبارزان انقلاب اسلامی از مهمترین برنامه‌های سیمای مرکز فارس در این ایام خجسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: همچنین برنامه انقلاب در استان فارس با موضوع مستند مبارزان دوران انقلاب، شیراز ۵۷ درباره مستند بازسازی انقلاب اسلامی در فارس و گفت و گو با مسئولان ارشد استان، مستند فارس در گذر انقلاب و به وقت ترانه (پخش سرود‌های انقلابی) و خوشا شیراز ویژه انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های سیمای فارس در این ایام است.
مدیرکل صدا وسیمای فارس گفت: صدای مرکز فارس هم با پخش برنامه‌های محله انقلاب ویژه گروه جوان، فجرآفرینان فارس با معرفی شخصیت‌های انقلابی استان و گفتگو با آنان، کوچه باغ انقلاب با پخش سرود‌های در خواستی انقلابی و رادیو انقلاب ویژه برنامه عصر گاهی با اجرای میدانی، روز‌های باشکوه دهه فجر را گرامی می‌دارد.
سهرابی بیان کرد: شهر دانش با معرفی دستاورد‌های علمی استان در طول چهاردهه انقلاب، قافیه‌های بهمن با موضوع مشاعره انقلابی و حماسی، نغمه‌های ماندگار بامعرفی ترانه‌های خاطره انگیز، کوچه خاطره با معرفی شهدای انقلاب در استان، نمایش بلند ویژه موضوعات انقلابی، شب چراغ ویژه پوشش جشنواره فیلم فجر، سلام آباد ویژه پوشش خدمات ۴۰ ساله انقلاب در روستا‌ها و ایل بونگ ویژه پوشش خدمات ۴۰ ساله انقلاب در زندگی عشایری بخش دیگری از برنامه‌های صدای مرکز فارس در دهه شکوهمند فجر است.
مدیرکل صدا وسیمای فارس اعلام کرد: همچنین مستند تاریخی انقلاب در فارس، مستند خودباوری، افزایش حضور زنان در جامعه پس از انقلاب، مستند توانمندی‌های علمی استان پس از انقلاب و مستند پیشرفت‌های پزشکی فارس در ۳۹ سال گذشته، از برنامه‌های واحد خبر مرکز فارس در این ایام است.
وی افزود: در بخش فضای مجازی هم کانال رسانه مجازی فارس، کانال فارس سیما، وب سایت مرکز فارس، کانال‌های همکار در شبکه توزیع استان فارس، کانال رسانه فارس، کانال سیمای فارس، کانال رادیو فارس، کانال خبرگزاری مرکز فارس و وب سایت مرکز فارس، برنامه‌های مختلف متناسب با این دهه را با سرعت و کیفیت بالا منتشر می‌کنند.
سهرابی بیان کرد: پخش زنده راهپیمایی ۲۲ بهمن در فضای مجازی، برگزاری جشنواره عکس ۲۲ از طریق همه کانال‌های فارس، وب سایت مرکز فارس وایجاد قالب متناسب و درج تصاویر دهه فجر در وب سایت مرکز فارس فارس در دستور کار فضای مجازی این مرکز قرار دارد.
وی بیان کرد: رونمایی از اولین کانال موضوعی طنز و سرگرمی مراکز استان‌ها @kakotv کاکو تی وی و رونمایی از اولین کانال موضوعی موسیقی مراکز استان‌ها همزمان با جشنواره موسیقی فجر در شیراز @taraneh_ziba از دیگر برنامه‌هایی است که در دهه فجر امسال در این مرکز اجرا می‌شود.
مدیرکل صدا وسیمای فارس گفت: به میمنت سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی، شاهد بهره برداری از ۴۰ پروژه و دستاورد فنی برای ارائه خدمات با کیفیت دیجیتال به نقاط مختلف استان خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۵۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات درحوزه انتخابیه سمیرم ولنجان برگزار می‌شود گفت: دراین مرحله تدبیر سازمان صدا وسیما براین است که برای هرحوزه انتخابیه سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ضبط شود.
یوسف افشار نیا افزود: سوالات مربوط به مناظره‌ها تلفیقی از حوزه انتخابیه، استان ومسائل کلان کشور است و به صورت یکسان ازهمه نامزد‌ها پرسیده می‌شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر مناظره‌ها یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغاتی نیز برای هرکدام ازنامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات ضبط می‌شود که در زمان قانونی تبلیغات از صداوسیما پخش خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مدیر کل صداوسیمای استان اصفهان گفت:در دور دوم انتخابات شبکه تلویزیونی محلی وجود ندارد و برنامه‌های تبلیغاتی ومناظره‌ها ازشبکه استانی رادیو وتلویزیون پخش می‌شود.
علی معصوم زاده تهیه کننده برنامه مناظره‌ها هم با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر از نیرو‌های صداوسیما استان درامر تهیه مناظره‌ها فعالیت دارند گفت:در دور اول انتخابات ۶۰ برنامه تبلیغاتی برای نامزد‌ها ضبط شد وبه مدت ۶۲۰۰ دقیقه از شبکه محلی پخش شد.

دیگر خبرها

  • جای خالی آقای حرف حساب
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی یازدهم اردیبهشت
  • انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم اردیبهشت