Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مسئول تبليغات انتخاباتي «سامي عنان» نامزد احتمالي رياست‌جمهوري مصر اعلام کرد که از سوي رئيس دستگاه اطلاعات اين کشور و امارات تهديد به قتل شده است.
العالم _ مصر
«محمود رفعت» مسئول تبليغات انتخاباتي «سامي عنان» فاش کرد که پس از انتشار خبر بازداشت عنان در صفحه توييتري خود، از سوي سرلشکر «عباس کامل» و امارات تهديد به قتل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رفعت در صفحه توييتر خود با اشاره به تهديد به قتل از سوي دولت امارات و رئيس دستگاه اطلاعات عمومي مصر نوشت که «اين تهديدات هرگز مرا از ياري سامي عنان بازنخواهد داشت».
رفعت با اشاره به اينکه دفاتر خود در امارات را تعطيل کرده و ميليون‌ها دلار را در آنجا رها کرده است، افزود که در طول عمرش حتي يکبار هم به قطر سفر نکرده است.
طبق گزارش وبگاه «عربي 21»، رفعت در صفحه توييتر خود نوشت: «يک منبع آگاه به من اطلاع داد که دستگاه اطلاعات امارات و عباس کامل (رئيس دستگاه اطلاعات مصر) دستوراتي به روزنامه‌هاي خود داده‌اند تا مرا به دريافت حمايت مالي از قطر متهم کنند و اين کار آنها نيز پس از شکست در خريدن من و ناکامي در تهديد من به ترور صورت گرفت... اي بي‌عقلان زمان! اگر من خريدني بودم ميليون‌ها دلار در امارات رها نمي‌کردم و اگر از قطر کمک مالي دريافت مي‌کرد در حاليکه در طول عمرم به قطر پا نگذاشتم، مصاحبه به شبکه الجزيره را رد نمي‌کردم ».
رفعت روز سه‌شنبه(ديروز) خبر بازداشت عنان را در صفحه توييتر خود اعلام کرده بود.
پس از بازداشت عنان، ستاد انتخاباتي عنان در بيانيه‌اي اعلام کرد که به منظور حفظ سلامت و امنيت تمامي شهروندان تا اطلاع‌ ثانوي همه فعاليت‌هاي اين ستاد متوقف مي‌شود.
فرزند عنان و يکي از وکلاي وي نيز اعلام کردند که عنان به دفتر دادستاني نظامي در قاهره انتقال داده شد.
نيروهاي مسلح مصر روز سه‌شنبه(ديروز) بيانيه‌اي درباره نامزدي سامي عنان در انتخابات رياست‌جمهوري آينده اين کشور صادر کرد.
در اين بيانيه به سه مورد از تخلفات عنان اعم از اعلام نامزدي در انتخابات بدون کسب موافقت لازم، جعل اسناد رسمي و تحريک مردم عليه نيروهاي مسلح اشاره شده است.
فارس

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۵۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات درحوزه انتخابیه سمیرم ولنجان برگزار می‌شود گفت: دراین مرحله تدبیر سازمان صدا وسیما براین است که برای هرحوزه انتخابیه سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ضبط شود.
یوسف افشار نیا افزود: سوالات مربوط به مناظره‌ها تلفیقی از حوزه انتخابیه، استان ومسائل کلان کشور است و به صورت یکسان ازهمه نامزد‌ها پرسیده می‌شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر مناظره‌ها یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغاتی نیز برای هرکدام ازنامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات ضبط می‌شود که در زمان قانونی تبلیغات از صداوسیما پخش خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مدیر کل صداوسیمای استان اصفهان گفت:در دور دوم انتخابات شبکه تلویزیونی محلی وجود ندارد و برنامه‌های تبلیغاتی ومناظره‌ها ازشبکه استانی رادیو وتلویزیون پخش می‌شود.
علی معصوم زاده تهیه کننده برنامه مناظره‌ها هم با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر از نیرو‌های صداوسیما استان درامر تهیه مناظره‌ها فعالیت دارند گفت:در دور اول انتخابات ۶۰ برنامه تبلیغاتی برای نامزد‌ها ضبط شد وبه مدت ۶۲۰۰ دقیقه از شبکه محلی پخش شد.

دیگر خبرها

  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • دختر شاعر فلسطینی مانند پدرش کشته شد
  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • تأکید مجدد السیسی بر ضرورت آتش بس و ارسال کمک های بشردوستانه به غزه
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند
  • پوستکوعلو: اهمیت رویارویی با آرسنال برای جلوگیری از اوج‌گیری رقیب‌ اصلی‌مان را درک می‌کنیم
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • ساترا رقیب است یا شریک تولیدات تصویری؟/ ۷۰۰ تقاضا در انتظار مجوز