Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زنجان - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان گفت: امروزه بسياري از پروژه ها و تحقيقات تاثير گذار نيستند از همين رو بايد به سمت پروژه هاي کاربردي حرکت کرد و با استفاده از علوم دانش بنيان به اجراي آنها سرعت بخشيد.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام علي خاتمي روز چهارشنبه در نخستين همايش ملي گوسفند افشاري در دانشگاه زنجان افزود: بايد براي سرعت بخشيدن به اجراي پروژه هاي کاربردي راه ميانبري اعمال شود که در زمان حاضر جنبش نرم افزاري و علوم دانش بنيان اين راه را در اختيار ما قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي يادآورشد: اين استان 650 هزار راس گوسفند افشاري شمارش شده دارد که پرورش آنها موجب اشتغالزايي 26 هزار نفر شده است.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان گفت: ظرفيت دانشگاه زنجان و جهادکشاورزي استان زنجان نشان داد پتانسيل بالايي براي پيشرفت علمي در آنها وجود دارد.
حجت الاسلام خاتمي يادآورشد: دستاوردهاي استان زنجان درباره پرورش گوسفند افشاري و استان زنجان با داشتن 650 هزار راس گوسفند افشاري و گوسفندان اصلاح نژاد شده درباره سه تا چهارقلوزايي الگوي 18 استان ديگر شده است.
وي اظهار کرد: قاتل اين دستاوردها و نوآوري ها واردات بي رويه و حساب نشده است.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان گفت: اين اقتدار و جهاد علمي موجب ايجاد اشتغال قابل توجهي شده که يکي از اهداف اقتصاد مقاومتي است.
حجت الاسلام خاتمي افزود: بايد بخش خصوصي به اين بخش ورود پيدا کند.
به گزارش ايرنا، گوسفند افشاري يکي از نژادهاي گوسفندي است که با کمک علم امکان چند قلو زايي در آنها وجود دارد و اين امر محقق شده است.
ميزان و کيفيت بالاي شير پرچرب، سازگاري با اقليم سرد، مقاومت در برابر امراض انگلي داخلي و خارجي، قدرت زياد راهپيمايي و کوهپيمايي از ويژگي هاي گوسفند نژاد افشاري است.
7325/6085
خبرنگار: حديث ابوالحسني ** انتشار: رويا رفيعي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۵۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مولوی گفت: در سال تحصیلی جدید پیش بینی می‌شود بیش از دو میلیون کتاب توزیع شود که توزیع مطلوب آن در گروی همکاری والدین و مدیران مدارس است.
او افزود: البته ۹۰ درصد ثبت نام به موقع انجام می‌شود ولی همان ۱۰ درصد نیز باید به موقع ثبت نام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توجه جدی به توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • لزوم افزایش صندوق اعتباری فناوری مازندران
  • توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • ضرورت تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای اجرای سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • تاکید وزیر علوم بر لزوم همکاری دانشگاه‌ها با اجرای نظام ایده‌ها
  • لزوم انجام کار مطالعاتی دقیق بر روی پل‌ها و جاده‌ها
  • اجرای «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» در اصفهان
  • صدور نخستین سند اعیانی قانون جهش تولید دانش‌بنیان در البرز