Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به حواشی به وجود آمده در رابطه با فعالیت مهدی طارمی در فصل 96-95 در باشگاه پرسپولیس، مراتب ذیل جهت شفاف‌سازی و تنویر افکار عمومی و اهالی فوتبال ارائه می‌شود:

1- مهدی طارمی در فصل مسابقاتی 94-93 و 95-94 اقدام به عقد و ثبت قرارداد با باشگاه پرسپولیس کرده است.‌

2- با توجه به مدارک و قرارداد ارائه شده توسط باشگاه پرسپولیس، این بازیکن مجدداً در تاریخ 31 خرداد 1395 اقدام به ‌عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس به مدت دو فصل ورزشی به شماره 591/ب/95  می‌کند که این قرارداد در مهلت ‌مقرر قانونی مندرج در آیین‌نامه فصل 96-95 در هیئت فوتبال استان تهران ثبت و متعاقباً به سازمان لیگ ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از ارائه مدارک و با توجه به اینکه هیچ‌گونه مکاتبه‌ای در رابطه با درخواست ‌ITC‌ برای بازیکن از فدراسیون ‌فوتبال ترکیه به طرفیت باشگاه ریزه اسپور ترکیه به فدراسیون فوتبال کشورمان ارسال نشده بود و همچنین از سوی ‌فدراسیون فوتبال کشورمان هم برای این بازیکن  ‌ITC‌ صادر نشده است، بنابراین این بازیکن همچنان تحت نظر ‌فدراسیون فوتبال و تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس بوده و وفق مقررات آیین‌نامه رفتار شده است.‌

فلذا با عنایت به این مراتب و مدارک ارائه شده توسط باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ فوتبال کشور، موظف به دریافت مدارک ‌و ثبت قرارداد بازیکن به جهت صدور کارت بازی برای باشگاه پرسپولیس بوده و مطابق قوانین و مقررات آیین‌نامه انجام ‌شده است و مسئولیت سلامت قرارداد به عهده طرفین قرارداد (بازیکن و باشگاه) و تبعات آن نیز به عهده آنان است.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۵۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته استیناف آب پاکی را روی دست پرسپولیس ریخت

آفتاب‌‌نیوز :

در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت باشگاه تجدیدنظرخواه به ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل نشر اکاذیب از طریق انتشار مطالبی قبل از بازی دو تیم (پرسپولیس و ذوب آهن) با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تأیید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

منبع: فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • آئوسیلیو: خرید طارمی و زیلینسکی فرصتی طلایی برای اینتر بود
  • پاسخ مدیر اینتر به هجمه‌ها بابت جذب رایگان طارمی
  • کمیته استیناف آب پاکی را روی دست پرسپولیس ریخت
  • درخواست تجدید نظر اسپورتینگ بابت فرد توهین کننده به طارمی رد شد
  • خداحافظی تیلور با یزدانی/ پاداش یک میلیاردی!
  • پیروانی تبرئه شد
  • ورود فدراسیون فوتبال به حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان در آزادی / فیلم
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • مورد عجیب عبدالله