Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت نفت و گاز مارون گفت: باهدف بهبود کیفیت نفت خروجی، دو دستگاه نمک گیر از نوع برقی، به دست متخصصان داخلی در واحد نمکزدایی مجتمع صنعتی مارون یک، نصب گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، جهانگیر پورهنگ علت خرید و نصب این تجهیزات را کاهش کیفیت نفت خروجی و فرسودگی تجهیزات موجود واحد نمکزدایی مارون 1 به دلیل پدیده خوردگی، دانست و گفت: علاوه بر فرآیند تولید نفت و نگه داشت آن، افزایش کیفیت نفت خروجی همواره در برنامه های این شرکت بوده و نصب تجهیزات مورد اشاره بخشی از طرح تجهیز و بهینه سازی واحدهای نمکزدایی مارون می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این دو دستگاه نمک گیر برقی جدید با ظرفیت اسمی 55 هزار بشکه در روز که با همت و تلاش شبانه روزی همکاران طرح احداث و توسعه واحدهای نمکزدایی مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب نصب گردیده است و تأثیر بسزایی در افزایش کیفیت نفت خروجی واحد خواهد داشت، امکان فرآورش نفت نمکی بیشتر از ظرفیت اسمی کارخانه را نیز به دنبال دارد.

گفتنی است این بخش از پروژه در ایام دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راه اندازی می شود و نمک گیرهای جدید در چرخه عملیات قرار خواهند گرفت.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۶۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد

به گزارش خبرنگار مهر، آرش مصلح ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این سد توانست سیلاب را به بهترین نحو ممکن مدیریت و از بروز هرگونه خسارت به پایین دست جلو گیری کند.

وی بیان داشت: سد کوثر گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد تأمین کننده آب شرب و آشامیدنی ۲۰ شهر و دو هزار روستا بوده که ظرفیتی ۵۸۰ میلیون مترمکعبی دارد.

مصلح تصریح کرد: این سد به استان‌های فارس، خوزستان، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد، آبرسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه سد کوثر یک سد مهم و استراتژیک است، گفت: سد کوثر از ۱۴ فروردین ماه تاکنون سرریز کرده است.

کد خبر 6095102

دیگر خبرها

  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • هوشمندسازی ساختمان: خانه‌ای که فراتر از تصورات شماست
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • ایران امنیت بالای انرژی دارد اگر مصرف کننده بگذارد
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی خریدهای شرکت مس با ایجاد سامانه استعلام قیمت
  • بهینه‌سازی مسیرها برای شرکت‌های فعال ارسال مرسولات پستی در جایگاه نخست «ره‌آورد فناورانه»
  • خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد
  • ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی در گرو حمایت‌های ارزی
  • افزایش پوشش اینترنت نسل چهارم در سرولایت نیشابور 
  • 3 پیشنهاد برای بهینه‌سازی عملیات توزیع در حوزه لجستیک و تجارت الکترونیک