Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛ سرگرد هاشم زاده فرمانده پلیس راه شهرستان بجنورد گفت: دقایقی قبل برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره واژگونی خودرو در گذرگاه شمالی شهرستان بجنورد کارشناسان پلیس راه سریعا در محل حاضر شدند.

وی بیان داشت: برابر اعلام کارشناسان  در این سانحه خودرو وانت نیسان به علت فرسودگی و ترکیدگی لاستیک و عدم کنترل وسیله نقلیه و برخورد با گارد ریل دچار واژگونی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره خسارات این حادثه گفت : راننده این خودرو مجروح و 2 راس دام سنگین که بار این خودرو بود دچار شکستگی در قسمت پا شدند.

فرمانده پلیس راه شهرستان بجنورد در پایان از تمامی رانندگی خواست همیشه سلامت خودروی خود را بررسی کنند که دچار نقص فنی نباشد تا به سلامت به مقصد خود برسند.

انتهای پیام/آ

واژگونی خودروی نیسان در بجنورد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۶۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب نهبندان



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان‌جنوبی، ۱۵ اردیبهشت در روزی که بر اثر سیلاب و جاری شدن رودخانه های فصلی تمامی جاده های روستایی مسدود شده بود، امدادگران پایگاه چاهداشی شهرستان گزارشی مبنی بر گرفتار شدن آمبولانس حامل مادر باردار پشت رودخانه فصلی روستای میغان دریافت کردند.

خودروی آمبولانس که برای انتقال مادر باردار از روستای بصیران به شهرستان نهبندان راهی این روستا شده بود، پشت رودخانه فصلی روستای میغان گیر افتاد و با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر خراسان جنوبی تماس گرفت و درخواست کمک کرد.

بلافاصله پس از دریافت گزارش، خودروی آمبولانس هلال احمر پایگاه چاهداشی شهرستان نهبندان به روستای بصیران اعزام و مادر باردار را به سلامت به بیمارستان رساند.

نوزاد این مادر باردار به محض رسیدن به بیمارستان به سلامت به دنیا آمد و گرمابخش خانواده ۵ نفره شد.

دختر تازه متولد شده این مادر در سلامتی کامل به سر می برد.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • خودروی جدید نیسان؛ کوچک، مانورپذیر و ساکت!
  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب نهبندان
  • واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • فداکاری بانوی روستایی برای نجات جان راننده خودرو سانحه دیده
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب
  • کشف خودروی تویوتا قاچاق از یک تعمیرگاه
  • واژگونی تیبا یک نفر را به کام مرگ کشاند