Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: روز تودیع و معارفه خود پرده از چهره برخی افراد خواهم برداشت.

به گزارش خبرنگار ایسنا، حسین فروزان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در جشن بزرگ روز پرستار که در این منطقه برگزار شد افزود: بعداز 50 ماه تلاش بی وقفه  در جهت پیشرفت اهداف منطقه آزاد تجاری _ صنعتی ماکو، شبانه روز از خانه و خانواده ام دل کنده و فعالیت کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه احداث فرودگاه منطقه آزاد ماکو طی 30 ماه آماده پرواز شد تصریح کرد: این فرودگاه را زمانی شروع کردم که درآمد سازمان 10 میلیارد تومان در سال بود و رفته رفته این آرزو را محقق کردم.

فروزان افزود: آینده ماکو با توهین ها و افتراهای بی اساس و پایه بعضی ها بسوی زوال و بیراهه می‌رود زیرا با این وضعیت کار برای پیشرفت و توسعه منطقه بسیار سخت شده است.

مدیر عامل سارمان منطقه آزاد ماکو گفت: یکی از آرزوهایی که داشتم تعریض خیابان امام و احداث دانشگاه ماکو بود که زمان یاری نکرد که امیدواریم مدیران بعدی آن را به سرانجام برسانند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه، افرادی با باند بازی های نامشروع و اتوبوس های متعدد قاچاق می‌کنند تصریح کرد: این تنها بخشی از امورات است؛ تمامی موارد را در تودیع و معارفه خود بر مردم آشکار خواهم کرد و پرده از چهره این افراد خواهم برداشت.

وی ادامه داد: مردم بیش از پیش باید هوشیار باشند و در جهت توسعه منطقه از هیچ تلاشی دریغ نکنند و ماکو را به عنوان قطب اقتصادی و اولین شهر استان مطرح کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۷۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت دریایی در کشور هند و پروژه عظیم ساگارمالا

تین نیوز

 اقتصاد دریایی در کشور هند نقش بسیار مهمی در توسعه اقتصادی و اشتغالزایی دارد. هند با دارا بودن سواحل طولانی و منابع غنی دریایی، از ظرفیت بالقوه ای برای توسعه اقتصاد دریایی برخوردار است. بنابراین، حوزه هایی مانند حمل ونقل دریایی، صنایع مرتبط با دریا، پرورش ماهی و توریسم ساحلی از جمله زمینه هایی هستند که می توانند به توسعه اقتصاد دریایی کشور هند کمک کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از کانال تلگرامی اندیشکده پیشرفت دریایی، با توجه به اهمیت رو به افزایش اقتصاد دریایی در کشور هند، دولت این کشور برنامه ها و استراتژی هایی را برای توسعه این حوزه به کار گرفته است. ایجاد بنادر و انجمن های تجاری دریایی، تشویق به سرمایه گذاری در صنایع مرتبط با دریا، توسعه فناوری های دریایی و ایجاد شرایط ملایم برای تجارت بین المللی از جمله اقداماتی هستند که دولت هند در راستای توسعه اقتصاد دریایی انجام داده است. این تدابیر منجر به ایجاد فرصت های شغلی، افزایش تولید، و ارتقاء رفاه اجتماعی در نواحی ساحلی و دریایی کشور هند خواهد شد.

 در این راستا، برنامه ساگارمالا یک برنامه توسعه بندری است که توسط دولت هند در سال ۲۰۱۵ با هدف تسریع رشد و توسعه اقتصادی با استفاده از پتانسیل ساحل های گسترده و آبراه های هند راه اندازی شد. این برنامه بر توسعه بنادر، تقویت اتصال بنادربه یکدیگر، بهبود زیرساخت های بندر و صنعتی سازی بندری تمرکز دارد. هدف این برنامه توسعه بخش دریایی کشور با استفاده از خط ساحلی هند به طول بیش از ۷۵۰۰ کیلومتر و شبکه گسترده بنادر و آبراه های داخلی است. این برنامه همچنین ترویج کشتیرانی به عنوان روش جایگزین حمل و نقل جاده ای، کاهش هزینه های لجستیک و افزایش رقابت پذیری بخش تولید کشور را در دستور کار خود دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مناطق آزاد کشور ؛ چالش ها وراهکارها
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه جامعه می‌شود
  • افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزی پروری قشم
  • نمایش توانمندی هنرجوهای هنرستان‌های قشم
  • پیشرفت دریایی در کشور هند و پروژه عظیم ساگارمالا
  • پیشرفت اجتماعی ایران از سال ۲۰۱۹ کم و در سال ۲۰۲۳ منفی شد / در بخش فرصت ها وضعیت ایران خطرناک است / قربانی‌شدنِ پیشرفت اجتماعی در ساحتِ سیاست و اقتصاد
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد
  •  طی چندماه گذشته، معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو 
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳