Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله فاطمی نسب مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین با اعلام این خبر اظهار کرد: در این گردهمایی مدیر ستادهای نماز جمعه کل کشور حضور خواهد داشت و با مسئولان ستادهای نماز جمعه استان قزوین به گفتگو خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به این‌که این جلسه با هدف تبادل‌نظر وهم اندیشی مسئولان ستادهای نماز جمعه استان و تقدیر از مسئولان ستادها برگزار می‌شود، افزود: تبادل‌نظر، تضارب آرا و بیان روش‌های مدیریتی ستادهای موفق می‌تواند سبب فعال‌تر شدن تمامی ستادهای استان شود.
وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با پویاتر کردن ستادهای نماز جمعه و سازمان‌دهی هر چه‌بهتر این ستادها بتوانیم شاهد برپایی نماز جمعه‌های باشکوه در سطح استان باشیم.
حجت‌الاسلام فاطمی نسب با اشاره به جایگاه نماز جمعه در نظام اسلامی، افزود: نمازجمعه باید پایگاه وحدت و تبیین شریعت اسلامی و از دیدگاه مقام معظم رهبری قرارگاه فرهنگی مسلمین باشد و فرماندهان این قرارگاه‌ها ائمه‌ جمعه هستند.
مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین تصریح کرد: حضور هفتگی مردم در نماز جمعه به‌نوعی تجدید پیمان با ولایت‌فقیه است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۷۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان

گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور استان‌های یزد و اصفهان با حضور معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور استان‌های یزد و اصفهان با حضور رسول محمدقلی معاون مستعدان و آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان و رضا گلشن مهرجردی مدیرکل امور مستعدان و آینده‌سازان برگزار می‌شود.

اعلام برنامه‌های آینده، ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده، آشنایی با برخی مجموعه‌های نخبه‌پرور استان و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ از مهمترین موضوعات این گردهمایی است.
 
این گردهمایی نهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷:۳۰ با حضور نمایندگان مجموعه‌های نخبه‌پرور استان‌های یزد و اصفهان بصورت برخط برگزار خواهد شد.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، علاقه‌مندان به شرکت در این نشست می‌توانند جهت دریافت لینک جلسه به آی دی @yamahdi313_2 در پیام رسان ایتا و بله پیام دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • نماز جمعه سنندج
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • زائران بیت الله الحرام با شناخت و معرفت به زیارت خانه خدا بروند
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند