Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-19@08:12:52 GMT

اعزام سربازان تیپ ۲۷۷ به دوره های مهارت آموزی

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۸۷۱۱۲

اعزام سربازان تیپ ۲۷۷ به دوره های مهارت آموزی

خبرگزاری شبستان: با توافق بین تیپ ۲۷۷ متحرک هجومی و سازمان فنی و حرفه‌ای شهرستان قوچان، سربازان این تیپ در دوره های مهارت آموزی شرکت می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، با توافق بین تیپ 277 متحرک هجومی  و سازمان فنی و حرفه‌ای شهرستان قوچان آموزش‌های فنی در 3 رشته‌ مختلف جهت سربازان وظیفه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده تیپ277 متحرک هجومی گفت: برابر دستورالعمل های ابلاغی ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر طرح مهارت آموزی سربازان وظیفه و طی هماهنگی های به عمل آمده با سازمان فنی و حرفه ای شهرستان قوچان، شرایط  ثبت نام و اعزام 40 نفر از سربازان وظیفه در 3 رشته تراشکاری، جوشکاری و تعمیر لوازم خانگی فراهم شد.

سرهنگ محمد غفاری افزود: هدف از اجرای طرح مهارت آموزی کارکنان وظیفه، یادگیری مهارت ها و  آمادگی برای ورود به محیط کار پس از اتمام خدمت سربازی است .

وی گفت: اجرای این طرح برابر ابلاغیه نیروهای مسلح رایگان است و هیچگونه هزینه ای از سزبازان اخذ نمی شود.

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۷۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌های فنی و حرفه‌ای مهمترین راه ورود به بازار کار برای کارجویان است

ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: مهارت‌های فنی و حرفه‌ای مهمترین راه ورود به بازار کار برای کارجویان است.

سید فرهاد ناصری‌نیا امروز، ۲۶ اسفندماه در دیدار با پاشایی مدیر کل جدید فنی و حرفه‌ای استان به عدم آشنایی کارجویان به ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی به مهارت‌های فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و افزود: متأسفانه بیشتر افرادی که در مراکز کاریابی ثبت نام می‌کنند فاقد مهارت کافی هستند و یکی از دلایل اصلی بیکاری در استان ضعف مهارت است که دانشگاه‌ها و مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان در این زمینه باید از شروع مقطع تحصیلی با توجه به نیاز کار مهارت‌آفرینی کنند.

وی خاطرنشان کرد: رسالت فنی و حرفه‌ای لرستان تربیت نیروی متخصص، خلاق، ماهر و کارآفرین است پس باید با توجه به نیاز بازار کار و واحدهای اقتصادی و همچنین منطقه آموزش‌های لازم مهارتی را به کارجویان ارائه کند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به اینکه بیشتر کارجویان استان فاقد مهارت هستند، اظهار کرد: باید همه مجموعه مرتبط به کار و تولید استان با ترویج فرهنگ کسب مهارت و کار در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه خانواده‌ها و دانش‌آموزان از راه‌های مختلف به خصوص از طریق صدا و سیما و همراهی با رسانه‌ها، ائمه جماعات و حضور در بین مردم تأثیرگذاری این آموزش‌ها را برای ایجاد شغلی پایدار در مشاغل مختلف تبیین و اطلاع‌رسانی کنیم.

ناصری با بیان اینکه کارفرمایان دنبال افراد توانمند و دارای مهارت هستند، ادامه داد: مهم‌ترین حلقه اتصال کارجویان و کارفرمایان مهارت است چراکه کارجوی دارای مهارت به‌راحتی جذب کار می‌شود و یا خود با آن مهارت می‌تواند برای خود کارآفرینی کند.

وی از مدیر کل جدید فنی و حرفه‌ای استان خواست تا با استفاده از ظرفیت مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو شورای هماهنگی و همچنین همکاری و تعامل با دیگر دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و واحدهای اقتصادی نیازهای مهارتی را شناسایی و در این زمینه به افراد متقاضی و جویای کار آموزش مهارتی لازم بدهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجهیزمراکز آموزشی و پژوهشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای به فیبر نور
  • اجرای طرح آرامش بهاری در ٨ بقعه متبرکه و امامزاده قوچان
  • ضرورت گسترش مهارت آموزی به دانش آموزان
  • تصویب تأسیس شش پردیس علم و فناوری دانشگاه تهران
  • مهارت آموزی به سمت دانش آموزان گسترش یابد
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای توانخواهان بهزیستی شاهین دژ
  • شرکت ۵۰۰ مددجوی ندامتگاه فردیس در آزمون فنی و حرفه‌ای
  • مهارت‌های فنی و حرفه‌ای مهمترین راه ورود به بازار کار برای کارجویان است
  • تداوم طرح مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تا ۲۴ فروردین / سکوی استعدادیابی در حال اجرا است
  • وزیر خارجه ایتالیا: اعزام سربازان ناتو به اوکراین به معنی شروع جنگ جهانی سوم است