Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ ایران از 16 فروردین سال آینده در تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مرتضی موسی خانی اظهار کرد: «سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ ایران همچون سال‌های گذشته با حضور چشمگیر تیم‌های ایرانی و خارجی از 16 فروردین سال آینده به مدت سه روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

موسی خانی گفت: «در حال حاضر پیش ثبت نام تیم‌ها آغاز شده و تیم‌های علاقه‌مند می‌توانند تا تاریخ 10 بهمن سال جاری ثبت‌نام اولیه خود را در سایت مسابقات به آدرس اینترنتی www.2018.iranopen.ir انجام دهند؛ حضور و آماده سازی تیم‌ها در محل مسابقات 14 و 15 فروردین و زمان برگزاری مسابقات 16 تا 18 فروردین سال آینده خواهد بود.»

رئیس کمیته ملی ربوکاپ ایران افزود: «این مسابقات در 2 بخش لیگ دانشجویی در سالن‌های 8 و 9 و بخش لیگ‌های دانش‌آموزی در سالن‌های 6، 7 و 27 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود؛ در سال گذشته تیم‌های ایرانی و خارجی از کشورهای مطرح جهان همچون آلمان، ژاپن، چین، هلند، آمریکا و... در قالب 697 تیم و با شرکت نزدیک به 3 هزار دانش‌آموز و دانشجو حضور داشتند.»

وی با تشکر از سورنا ستاری، رئیس بنیاد ملی نخبگان و اعضای محترم این بنیاد یادآور شد: «با پیگیری‌های انجام شده نفرات برگزیده این مسابقات می‌توانند با عضویت در بنیاد ملی نخبگان از مزایای این بنیاد استفاده کنند.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین با تشکر از حمایت‌های رئیس محترم هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: «لازم می‌دانم از حمایت‌های بی دریغ دکتر ولایتی، دکتر رهبر و دکتر رنجبر معاون پژوهشی برای گسترش و توسعه فعالیت‌های پژوهشی در حوزه هوش مصنوعی رباتیک در کشور قدردانی کنم.»

موسی خانی بیان کرد: «بازدید از این مسابقات برای عموم رایگان است و امیدوارم با حضور گسترده مردم عزیز کشورمان، مدارس، دانشگاه‌ها و صنایع علاوه بر ایجاد انگیزه در بین نخبگان جوان ایرانی، زمینه ساز توسعه این علم در کشور شده و نیز با حمایت‌های مسئولان و بهره‌مندی صنایع کشورمان از دستاوردهای علمی و تحقیقاتی جوانان ایرانی در زمینه دانش رباتیک و هوش مصنوعی، زمینه ساز پیشرفت کشور عزیزمان ایران شوند.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۷۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد از حضور ۵۹ هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز سراسر استان در طرح ملی نجات آب (داناب) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد، جواد محجوبی با اشاره به اجرای طرح ملی نجات آب ویژه دانش آموزان پایه‌های هفتم، هشتم و نهم دوره متوسطه اظهار کرد: در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بیش از ۵۹ هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز، در ۳۳۹ مدرسه از ۱۴ منطقه استان یزد، در این طرح شرکت کردند.

وی افزود: هفتمین دوره طرح ملی دانش آموزی نجات آب (داناب) از دهم آبان ۱۴۰۲ در سطح مدارس دوره اول متوسطه سراسر استان آغاز به کار کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان یزد تصریح کرد: با ابتکار سازمان جهاد دانشگاهی (مشاور طرح در استان) در هفتمین سال اجرای این طرح برنامه‌های متنوعی از جمله برگزاری بازی‌های تیمی آنلاین با موضوع آب، تهیه و طراحی ویدئو کلیپ‌های آموزشی، برگزاری مسابقات الکترونیکی از محتوای ویدئو کلیپ‌ها، برگزاری مسابقات سه رشته‌ای و رویداد سما (سپاس مادرانه آب) در دستور کار قرار گرفت.

محجوبی با اشاره به اینکه تمام رویکرد ما در همه مسابقات، موضوعات و محتواهای آموزشی با موضوع آب است، گفت: در مسابقات سه رشته عکاسی، نقاشی و تئاتر کاغذی، مجموع ۱۵۵۰ اثر از دانش آموزان ۳۳۹ مدرسه به دبیرخانه هفتمین دوره طرح نجات آب استان یزد ارسال شد که از این تعداد، ۱۳۲۰ اثر به مراحل پایانی راه یافتند.

وی افزود: برگزاری بازی‌های تیمی آنلاین از طرح ابتکاری استان یزد در این طرح ملی بوده است.

کد خبر 750727

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • کنگره در سال آینده بین المللی می‌شود
  • مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • مشارکت ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب
  • مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان می‌آید
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر در دانشگاه فردوسی آغاز شد
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی