Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، محمد مهدی شرکت، کارشناس دارالقرآن این منطقه با اعلام خبر گفت: در این دوره از مسابقات که به میزبانی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان در محل باشگاه شماره یک صنعت نفت برگزار شد، 185 نفر از منتخبان پنج شرکت پالایش و پخش نفت اصفهان، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مناطق اصفهان، یزد، چهارمحال و بختیاری شرکت کردند و از این تعداد 47 نفر مربوط به شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان بوده که در نهایت 40 نفر موفق به کسب عناوین اول تا سوم در رشته‌های مختلف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از 40 رتبه برتر، 22 نفر رتبه اول، 11 نفر رتبه دوم و 7 نفر رتبه سوم را در دو گروه خواهران و برادران در رشته‌های کتبی و شفاهی بدست آوردند.

شرکت افزود: در رشته‌هاي کتبي و شفاهي برادران از گروه 3 در رشته‌هاي قرائت تحقيق و اذان، آقايان مهرشاد آقابابايي و محمد جواد مالگرد، از گروه 5 رشته تفسير آقاي محمد محمودي، از گروه 7 در رشته‌هاي اذان و تفسير آقايان عباس حيدري و احمد رضا صادقي در بخش خواهران در رشته صحيح خواني گروه همکاران خانم فاطمه ديزگويي، در رشته‌هاي قرائت ترتيل خانم ها زهرا جعفري‌پور، رضوان شهبازي، در رشته تحقيق خانم‌ها حديث ملايي و فاطمه خدولي زنگنه، در رشته حفظ تخصصي يک جزء گروه ويژه فاطمه افخمي، گروه يک زينب نجفي، گروه چهار عارفه جعفرزاده و گروه پنج زهرا صادقي در رشته حفظ دو جزء خانم‌ها مائده محمودي، اعظم صادقي و مژده شير بره از گروه‌هاي چهار، پنج و شش در رشته حفظ سه جزء گروه پنج خانم نوشين راهدار، حفظ پنج جزء گروه هاي پنج و شش خانم‌ها عاطفه اميري و آزاده گنجي رشته حفظ بيست جزء فرزانه محمدي در گروه پنج و رشته حفظ کل قرآن کريم خانم توران صادقي حائز رتبه نخست شدند که از اين تعداد 13 نفر به مرحله نهايي بيست و سومين دوره مسابقات سراسري قرآن کريم، نهج‌البلاغه و اذان شرکت ملي پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران راه يافتند.
لازم به ذکر است مرحله نهایی این دوره از مسابقات در اوایل اسفند ماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار می شود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۷۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه

محمدحسن یحیی نژاد مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز مازندران گفت: با اتمام عملیات گازرسانی و تست مقاومت و نشتی به خطوط لوله، گاز ۶ روستای بخش ولوپی شهرستان سوادکوه تزریق شد.

او افزود: برای گازرسانی به این ۶ روستا در مجموع ۷۷ هزار و ۷۵۰ متر شبکه گذاری اجرا شده است.

یحیی نژاد پروژه گازرسانی به ۶ روستای بخش ولوپی شهرستان سوادکوه را شامل دراسله، گرمخانی، شش رودبار، کنگل بن، گلناب دره و میانرود ذکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • افزایش یک‌هزار کیلومتری طول خطوط لوله انتقال نفت در سال جاری
  • صادرات نفت خام با خط لوله نداریم
  • یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران
  • انتقال ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته
  • ۲۵ فقره سرقت موفق از خطوط لوله نفت در سال ۱۴۰۲
  • صادرات نفت با خط لوله نداریم
  • هنرآموزی که برای هنرجویانش اشتغالزایی کرد
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد