Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی، امان اله فیروزه انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل جوان را از مهمترین وظایف کمیته دهه فجر ورزش و جوانان عنوان کرد و گفت: بدنبال ارتقاء هویت دینی و ملی با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی هستیم و در همین راستا بیش از 400 برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی در سطح استان در دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برگزاری 360 برنامه ورزشی در دهه مبارک فجر در معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان خبر داد و اظهار کرد: 360 برنامه ورزشی متنوع در استان و شهرستان های تابعه در قالب المپیاد ورزشی در 10 رشته متنوع در استان برگزار می شود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در دهه مبارک فجر خاطر نشان کرد: افتتاح خانه جوان در مرکز استان ، دیدار با خانواده معظم شهداء ، برگزاری جشن بزرگ انقلاب با حضور هنرمندان کشوری ، جشنواره ازدواج و خانواده و تقدیر از برترینهای جشنواره اوقات فراغت از مهمترین برنامه های فرهنگی در دهه فجر است.

محبوبه مرحمتی رئیس گروه هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در این نشست از برگزاری 59 مسابقه ورزشی در سطح استان خبر داد.

مصیب اکبر زاده رئیس گروه ورزش های همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در این نشست ضمن اشاره به برگزاری المپیاد ورزشی در سطح استان گفت: المپیاد ورزشی خراسان شمالی در 10 رشته انفرادی ، تیمی و بازی های بومی و محلی در رشته های پنالتی هدفمند ، دارت ، روپایی ، طناب کشی و طناب زنی ، والیبال سه نفره و بازیهای بومی و محلی با همکاری هیئت ورزشهای همگانی ، انجمنهای ورزشی و هیئت بازیهای بومی و محلی استان در دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۷۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه موزه عبرت در شیروان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ استاندار خراسان شمالی در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه موزه عبرت فرصت بسیار خوبی برای آشنایی جوانان با چهره واقعی رژیم منحوس پهلوی و جنایت آن علیه مردم بی گناه است.
محمدرضا حسین نژاد افزود: محتوای این موزه باید از طریق رسانه و فضای مجازی برای استفاده حداکثری اطلاع رسانی شود.
وی در ادامه گفت: جوانان باید از ظلم و ستم رژیم شاهنشاهی به ملت ایران مطلع شوند، اینکه چگونه ثروت جامعه در انحصار درصد کمی از جامعه بود و فاصله طبقاتی در آن دوران بیداد می‌کرد.
استاندارخراسان شمالی با تاکید بر فراهم کردن زمینه بازدید دانش آموزان از موزه عبرت، یادآور شد: مدیران شهرستانی زمینه را برای بازدید دانش آموزان از نمایشگاه عبرت فراهم کنند و وقایع گذشته برای آنان بازگو شود.
این نمایشگاه با هدف آشنایی نسل جوان و نوجوان با ماشین سرکوب حکومت پهلوی و معرفی شخصیت‌های برجسته انقلاب برپا شده و با روایت‌گری و تصویرسازی زندان‌های پیش از انقلاب که محل شکنجه مبارزان انقلابی بود در معرض دید عموم قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • گشایش نمایشگاه موزه عبرت در شیروان
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع و باشکوه در سطح استان