Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@06:43:49 GMT

«آبونمان» مخفی از قبض‌ های گاز حذف شد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۸۷۶۸۸

مطابق دستور مدیرعامل شرکت ملی گاز، از دیروز سه شنبه ردیف« هزینه خدمات مستمر گاز» یا همان «آبونمان» از قبض‌ های گاز حذف شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ­در پی ابطال مصوبه مربوط به دریافت آبونمان از مشترکان گاز و تغییر عنوان آن به« هزینه خدمات مستمر» از سوی شورای اقتصاد، هیئت عمومی دیوان عدالت اداری این مصوبه را نیز ابطال کرد و بلافاصله این هزینه از قبوض گاز حذف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 بوجارزاده، درباره حذف« هزینه خدمات مستمر» در قبض‌ های گاز به شانا گفت: مطابق دستور مدیرعامل شرکت ملی گاز، از عصر روز گذشته ردیف« هزینه خدمات مستمر گاز» یا همان «آبونمان» از قبض‌ های گاز حذف شد.
وی افزود: پس از آنکه دیوان عدالت اداری، مصوبه شورای اقتصاد را ابطال کرد و این موضوع از سوی صدا و سیما اعلام شد، با وجود آن‌که هنوز به صورت کتبی به شرکت ملی گاز ابلاغ نشده است، این هزینه از قبوض گاز حذف شده است.
رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز تصریح کرد: تسریع در حذف این بند از قبض‌های گاز به دلیل آمادگی شرکت ملی گاز در دوره‌های قبل و طی زمان‌های مطرح شدن موضوع آبونمان بود، بر این اساس، قبض‌هایی که از عصر دیروز سه شنبه صادر شده‌اند، بدون احتساب آبونمان یا هزینه خدمات مستمر خواهند بود.
به دنبال ابطال بخشنامه دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها درباره دریافت هزینه آبونمان از مشترکان گاز در مرداد امسال از سوی هیئت عمومی دیوان عدالت اداری و تعیین مهلت 48 ساعته دیوان برای حذف آبونمان از قبوض مشترکان در 19 آذر، شورای اقتصاد در چهارم دی‌ماه دریافت «هزینه خدمات مستمر»  از مشترکان گاز طبیعی را تصویب کرد.
به دنبال تصویب این مصوبه در شورای اقتصاد که جایگزین هزینه آبونمان شد، طبق ماده 92 قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری، رئیس دیوان، مصوبه شورای اقتصاد درباره دریافت هزینه خدمات مستمر از مشترکان گاز را برای رسیدگی خارج از نوبت به صحن علنی هیئت عمومی ارائه کرد.
سرانجام در نشست سه‌ شنبه سوم بهمن 96، هیئت عمومی دیوان عدالت اداری مصوبه شورای اقتصاد درباره دریافت هزینه خدمات مستمر ماهانه از مشترکانه گاز طبیعی را مورد بحث و بررسی قرار داد و با اکثریت آراء این مصوبه را ابطال کرد.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۷۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: نباید اجازه مخفی کاری اسراییل در جنایات غزه را داد

رژیم صهیونیستی از زمان آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر، کوشیده است جنایات خود در این باریکه را مخفی کرده و حتی آن را به مقامات حماس نسبت دهد. کشف گور‌های جمعی در اطراف دو بیمارستان ناصر و الشفا در غزه بخشی از همین موضوع است. 

به گزارش الجزیره، رجیب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه بار دیگر از رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه به شدت انتقاد کرد. 

اردوغان در این باره گفت: ترکیه همچنان به تلاش‌های خود به منظور استقرار آتش بس دائمی در غزه و نیز ورود کمک‌های بشردوستانه برای فلسطینیان گیرافتاده در این منطقه محاصره شده ادامه می‌دهد. 

وی با اشاره به جنایات گسترده رخ داده علیه فلسطینیان، تاکید کرد: نباید اجازه داد اسراییل اقدام به مخفی کردن جنایات و قتل عام خود در غزه کند. ما شاهد آن هستیم که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به منظور آنکه طول دوره سیاسی خود را افزایش دهد نه تنها در حال به خطر انداختن امنیت شهروندان صهیونیست است، بلکه امنیت تمامی منطقه را نیز به مخاطره انداخته است. 

اردوغان یکی از بزرگترین منتقدان نتانیاهو بوده و او را با آدولف هیتلر، پیشوای نازی‌ها مقایسه کرده بود. وی بار‌ها بر پایان دوره سیاسی نتانیاهو پس از پایان جنگ غزه تاکید کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • ۱۱ آلاینده بیماری زای مخفی در خانه
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟
  • اردوغان: نباید اجازه مخفی کاری اسراییل در جنایات غزه را داد
  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!
  • افزایش سال گارانتی خودرو‌ها برای مردم هزینه دارد؟
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!
  • چین اتهامات جاسوسی آلمان علیه کشورش را رد کرد
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود