Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست -

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امروز(چهارشنبه 4 بهمن‌ماه) در حاشیه جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارزش سبد غذایی که در بهمن توزیع خواهد شد 220 میلیارد تومان خواهد بود که در گذشته کمتر از 180 میلیارد تومان بود.

وی ادامه داد: پاداش و عیدی بازنشستگان، تأمین منابع شده و به‌موقع انجام خواهد شد؛ تأمین اجتماعی هم همینطور.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیماتی که شورای‌عالی کار برای مزد سال 96 می‌گیرد چانه‌زنی های آن به سرانجام رسیده و سعی می‌کنیم امسال به شب عید نکشد و استراتژی ما این است که مزدِ امسال، حتماً از تورم پیشی بگیرد.

ربیعی با بیان اینکه امسال هزار میلیارد تومان را برای افزایش پلکانی کشوری‌ها در نظر گرفته‌ایم، اظهار داشت: امسال تا دو میلیون تومان را درصد به درصد اضافه خواهیم کرد تا بازنشستگان جدید و آنهایی که حقوق‌شان پایین است را مقداری بالا بکشیم.

وزیر تعاون، کار و رفاع اجتماعی با بیان اینکه کارهای کارشناسی در ارتباط با وام اشتغال روستایی انجام شده تصریح کرد: از فردا ظهر، همزمان در 5 استان کشور، پرداخت وام آغاز می‌شود.

وی افزود: تا پایان امسال، 2 هزار میلیارد تومان وام در قالب این طرح پرداخت خواهد شد. 

ربیعی با بیان اینکه 50 هزار ثبت‌ نام در سامانه انجام شده که 8150 مورد قبول شده‌اند، اظهار داشت: اینها به بخش‌ها معرفی شده‌اند تا مجدداً در چرخه قرار بگیرند.

وی ادامه داد: بنا نیست افرادی که معمولاً به دنبال وام ارزان هستند این وام را دریافت کنند. بلکه ما می‌خواهیم این وام به طور کامل به اشتغال منجر شود. شاید اولین بار باشد این روش انجام می‌شود و همزمان با ثبت‌نام و بررسی اولیه‌ای که می‌شود، افراد مشمول به فنی و حرفه‌ای می‌روند و آموزش مهارتی کارآفرینی و بازاریابی می‌بینند.

ربیعی با یادآوری اینکه در خیلی جاهای دیگر که وام گرفتند، آنقدر زیاد تولید شد که غیر اقتصادی شد یا نتوانستند بنگاه‌داری کنند، تصریح کرد: در این طرح، گروه مشاوره تا پایان بازاریابی حضور خواهد داشت.

وی افزود: 25 درصد دیگر از وام، تا قبل از تعطیلات به بانک‌ها پرداخت خواهد شد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۸۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع داروی افسردگی ترازدون پس از تایید سلامت محموله‌های وارداتی جهت رفع کمبود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در پیامی از کمبود داروی افسردگی ترازدون در داروخانه های های سطح کشور خبر داده و اعلام کرده که این موضوع سبب ایجاد نگرانی هایی در بین بیماران شده است.

در همین راستا، ناصر هیراد معاون برنامه ریزی اداره کل داروی سازمان غذا و دارو در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در حال حاضر برای رفع کمبود داروی افسردگی ترازودون در داروخانه ها٬ سازمان غذا و دارو اقدام به واردات کرده است.

وی بیان کرد: واردات داروی افسردگی ترازودون انجام شده و سازمان غذا و دارو منتظر جواب آزمایشگاه جهت اطمینان از سلامتی محموله های وارداتی است و در صورت مثبت بودن جواب آزمایش٬ داروی ترازدون در بازار کشور توزیع خواهد شد.

معاون برنامه ریزی اداره کل داروی سازمان غذا و دارو تاکید کرد: در حال حاضر یک شرکت داخلی هم در حال تولید داروی ترازدون است و واردات این دارو تا زمان متعادل شدن عرضه با تقاضا در بازار انجام می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • تحقق درآمد ۴۴۰ میلیاردی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • امسال نیازی به واردات گندم نداریم
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • توزیع داروی افسردگی ترازدون پس از تایید سلامت محموله‌های وارداتی جهت رفع کمبود
  • نقش اساسی سدها در کنترل سیلاب و تأمین آب سیستان و بلوچستان
  • تأمین برق، چالش جدی شهرک‌های صنعتی
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی / مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • مذاکرات شهرداری قم با چینی‌ها برای خرید ۳ رام واگن مترو