Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-23@19:23:31 GMT

شاخص در نیمه کانال 99 هزار واحدی متوقف شد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۸۸۲۳۳

شاخص در نیمه کانال 99 هزار واحدی متوقف شد

به گزارش جهان نيوز،  شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با 297 واحد رشد به پله 99 هزار و 522 واحدی صعود کرد.
  در معاملات امروز تعداد یک هزار 273 سهم اوراق بهادار به ارزش 3 میلیارد و 541 میلیون 363 هزار ریال در بیش از 76 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

براین اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) 95 واحد، شاخص بازار اول با 102 واحد، شاخص آزاد شناور 102 واحد،شاخص قیمت (هم‌وزن) 56 واحد، شاخص کل (هم‌وزن) 74 واحد و شاخص بازار دوم با 1024 واحد رشد همراه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 نماد‌های پر بیننده معاملات امروز ایران خودرو، سایپا و بانک ملت با روند منفی و نمادهای س.نفت و گاز پتروشیمی تامین، کالسیمین، فولاد مبارکه اصفهان و تامین سرمایه امید با روند مثبت به کار خود پایان دادند.

*معاملات بازار فرابورس
شاخص بازار فرا‌بورس با رشد بیش از 2 واحدی به پله 1090 واحدی صعود کرد.

 همچنین در بازار فرا‌بورس تعداد 337 هزار و 29 سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و 942 میلیون و 635 هزار ریال در بیش از 71 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

 در معاملات بازار فرابورس نمادهای سهامی ذوب آهن اصفهان، صنعت روی زنگان و توکا رنگ فولاد سپاهان با روند منفی و نمادهای شرکت مواد ویژه لیا، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، تولید و صادرات ریشمک وشیر و گوشت زاگرش شهرکرد به کار خود پایان دادند.

منبع:میزان

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۸۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۴ اردیبهشت۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با افت ۱۴۳۴ واحدی به ۲,۳۱۵,۳۷۰ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ با افت ۱۴۳۴ واحدی به ۲,۳۱۵,۳۷۰ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۰۷۷.۴۵ و احدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۶۴۴.۶۳۱ میلیارد سهم بود که طی ۳۱,۳۱۲ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۴,۷۴۳.۹۲۵ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۹۷۸,۵۵۰.۴۸۸ میلیارد ریال شد.

کد خبر 746290

دیگر خبرها

  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • بورس، امروز به کدام سمت حرکت می کند؛ ریزش یا ادامه صعود
  • شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت؛ شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • صعود ۲۷ هزار واحدی شاخص بورس
  • بورس ۲۷ هزار واحد قد کشید