Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مرحله پایانی رزمایش محمد رسول‌الله ارتش، یگان‌های شناور نیروی دریایی از مقابل فرمانده کل ارتش رژه رفتند. ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵ سیاسی امنیتی - دفاعی نظرات

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، یگان‌های شناور و پروازی ارتش جمهوری اسلامی ایران شرکت کننده در رزمایش مشترک محمد رسول الله (ص) ارتش با حضور سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش از مقابل ناوشکن سرفرماندهی جماران رژه رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانیداخبار رزمایش | راکت «لبیک یک» با موفقیت توسط ارتش تست شداخبار رزمایش| اجرای عملیات "مین روبی" توسط بالگردهای نیروی دریایی ارتشموشک کروز قدیر؛ "دست‌بزنِ 300 کیلومتری" نیروی دریایی ارتش در دریاها + عکس

بر اساس این گزارش، جمعی از فرماندهان و مقامات عالی رتبه ارتش و وابستگان نظامی کشورهای خارجی، ده‌ها یگان شناور اعم از ناو شکن‌های رزمی، ناوهای موشک انداز، ناوهای پشتیبانی، زیر دریایی‌های سنگین و سبک، هوا ناوها، هواپیماهای بال ثابت و بالگردهای نداجا، جنگنده های نیروی هوایی ارتش و بالگرد های هوانیروز در رژه اقتدار رزمایش مشترک محمد رسول الله(ص) ارتش شرکت کردند.

گفتنی است رزمایش مشترک محمد رسول الله (ص) ارتش با انجام این رژه پایان یافت.

انتهای پیام/

R1429/P1011116/S1,11/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار نظامی فرماندهان نظامی ایران رزمایش‌های ارتش نداجا ارتش جمهوری اسلامی ایران

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۸۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پررنگ ارتش آلمان در رزمایش «ارابه غول‌پیکر» بیخ گوش روسیه!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، آلمان با بیش از ۳هزار نیرو در رزمایش‌های بزرگ ناتو در ماه مه ۲۰۲۴ که از امروز در لیتوانی و در مجاورت مرز روسیه آغاز شده است، شرکت خواهند کرد.

این رزمایش‌ زیرمجموعه رزمایش‌های بزرگ «مدافع ثابت‌قدم ۲۰۲۴» است که از اواخر ژانویه آغاز شد. لیتوانی با منطقه «کالینینگراد» روسیه و متحد نزدیک این کشور یعنی بلاروس، مرز مشترک دارد.

برلین در اقدامی جداگانه، اوایل ماه جاری روند پیاده‌سازی برنامه‌ خود جهت استقرار دائمی یک تیپ زرهی مجهز را در لیتوانی آغاز کرد. مسکو این برنامه را تهدید و نیازمند اتخاذ «تدابیر ویژه» توصیف کرده است.

رزمایش ارابه‌ غول‌پیکر(Grand Quadriga۲۰۲۴) که قرار است تا پایان ماه مه به اتمام برسد، با مشارکت ۲۰۰ فقره ادوات و تسلیحات سنگین ارتش آلمان از جمله تانک‌های لئوپارد و پوما و همچنین خودروهای زرهی باکسر برگزار خواهد شد. ارتش لیتوانی پنجشنبه هفته گذشته در بیانیه‌ای نوشت که «محوریت این رزمایش جابه‌جایی دو لشکر از مرکز به شرق اروپا خواهد بود.»

کد خبر 6086557

دیگر خبرها

  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد
  • ارتش روسیه به سامانه ضدهوایی اس-۵۰۰ مجهز می شود
  • حضور پررنگ ارتش آلمان در رزمایش «ارابه غول‌پیکر» بیخ گوش روسیه!
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • توقیف ۲ فروند شناور متخلف صید ترال در آب‌های قشم
  • آغاز رزمایش دریایی آمریکا-فیلیپین با حضور ۱۷ هزار نیروی نظامی
  • بزرگترین رزمایش نظامی آمریکا و فیلیپین آغاز شد
  • سقوط ۲ بالگرد نظامی ژاپن
  • سقوط 2 بالگرد نظامی ژاپن/ یک کشته و 7 مفقود
  • تصاویر رزمایش آذربایجان در منطقه نخجوان