Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شرکت‌ ويوو در نمايشگاه CES امسال اولين تلفن هوشمند با حسگر اثر انگشت زير نمايشگر OLED را معرفي نمود. اکنون شرکت ژاپن ديسپلي به تبعيت از ويو، فناوري جديد خود را معرفي نموده که عملکردي مشابه در صفحه‌هاي نمايش LCD را انجام مي‌دهد.
شرکت ژاپن ديسپلي يکي از شرکت‌هاي معروف ژاپني در زمينه توليد نمايشگر‌هاست اما اخيراً فعاليت خود را گسترش داده و اولين حسگر اثر انگشت زير نمايشگر سيليکوني‌ اش را معرفي نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روش Pixel Eyes متدي است که مي‌توان با استفاده از آن يک حسگر اثرانگشت خازني در قسمت شيشه‌اي نمايشگر قرار بگيرد. اين تکنولوژي به قدري پيشرفته است که با اسکن اثر انگشت مي‌تواند رگه‌هاي آن را از زير صفحه‌ نمايشگر هم تشخيص دهد.

ژاپن ديسپلي در حال توسعه‌ي فناوري جديدش است و قصد دارد تکنولوژي مشابهي در نمايشگرهاي قابل انعطاف تعبيه کند.
شايد توجه همگان در توليد تکنولوژي حسگر اثرانگشت زير نمايشگر به حوزه‌ي تلفن‌هاي هوشمند جلب شود اما ژاپن ديسپلي يک کمپاني توليد صفحه نمايش است و احتمال دارد که از اين فناوري در ماشين‌هاي هوشمند، بانکداري و مورد‌هاي ديگر در حوزه اينترنت اشيا نيز استفاده کند.
اين حسگر را مي‌توان به راحتي در صفحه‌هاي نمايش مختلف LCD تعبيه کرد چرا که اندازه‌ي کوچکي داشته و در واقع مربعي با ابعاد 8 ميليمتر است. شرکت ياد شده قصد دارد که در آينده سنسور‌هايي با اندازه‌ي مختلف جهت استفاده در انواع نمايشگر‌ها توليد کند.
چندي پيش کمپاني چيني ويوو در نمايشگاه CES امسال از موبايلي با حسگر اثر انگشت زير نمايشگر رونمايي کرد و به اولين شرکتي تبديل شد که تلفن هوشمندي با اين قابليت توليد مي‌کند.

اولين موبايل با حسگر اثر انگشت زير نمايشگر مه توسط ويوو معرفي شده است

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۸۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | مدیرارتباطات شرکت فرهنگی ورزشی سایپا معرفی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، حمیدترابپور از فعالان رسانه‌ای کشور است که سابقه ۲۵ سال فعالیت در رسانه های معتبر ورزشی را در کارنامه دارد.گفتنی است پیش از این، امیرجواد ابراهیم زاده این مسئولیت را عهده دار بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901061

دیگر خبرها

  • اومودا 7 و اکسلانتیکس ES؛ دو خودرو جدید چری در راه بازار / نمایشگر بزرگی که حالت کشوئی دارد! (+تصاویر)
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • آیا بلینکن می‌تواند اثر انگشت خود را بر تاریخ بگذارد؟
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • چهار دلیل برای فرار از خرید پوکو X5 پرو
  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • عکس | مدیرارتباطات شرکت فرهنگی ورزشی سایپا معرفی شد
  • معرفی طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE ۱۸۱
  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن