Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کمیته علمی پانزدهمین کنفرانس آموزشی ریاضی کشور گفت: تاسیس دوره کارشناسی ارشد آموزش ریاضی در برنامه‌های دانشگاه خلیج فارس بوشهر است که پس از تصویب در این دانشگاه به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارائه شد. ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سعید کریمی صبح امروز در دومین روز از برگزاری  پانزدهمین کنفرانس آموزشی ریاضی کشور در بوشهر با تاکید بر نقش مهم آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالی در رشد و تعالی جامعه اظهار داشت: آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری از جمله وزارتخانه‌هایی هستند که در بحث آموزش جامعه نقش مهم و جدی برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه خروجی آموزش و پرورش در اختیار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار می‌گیرد افزود: امروز با کمال تاسف بنیه علمی دانشجویان به شدت ضعیف شده و این ریشه در دوران دانش‌آموزی دارد.

مدیرگروه ریاضی دانشگاه خلیج فارس بوشهر، یکی از مشکلات در آموزش بویژه درس ریاضی را فهم صحیح، یادگیری و یاددهی دانست و تصریح کرد: برای تقویت بنیه دانش‌آموزان در درس ریاضی امروز با حضور برخی ارگان‌ها خارج از برنامه آموزش و پرورش از جمله خانه ریاضیات برای عمومی و مفهومی کردن این ماده درسی به‌خوبی فعال شده‌اند.

کریمی با تاکید بر توجه به تخصصی کردن آموزش درس ریاضی بیان کرد: در آموزش درس ریاضی لازم است متخصصان برای بهبود کیفیت آموزش اقدام کنند.

دبیر کمیته علمی پانزدهمین کنفرانس آموزشی ریاضی کشور با اشاره به اینکه درس ریاضی به دیگر دروس وابسته و ارتباط دارد گفت: درس ریاضی از جمله علوم میان رشته‌ای است که با دانش‌های دیگر ارتباط دارد و پیچیدگی تفکر و یادگیری سبب شده این کنفرانس‌ها برگزار شود.

وی از تاسیس دوره کارشناسی ارشد آموزش ریاضی در دانشگاه خلیج فارس بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز تلاش شده که دوره کارشناسی ارشد آموزش ریاضی در دانشگاه خلیج فارس بوشهر تاسیس شود که این مهم به تصویب دانشگاه رسیده و به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارائه شده است.

کریمی  با بیان اینکه 297 مقاله و 30 کارگاه به پانزدهمین کنفرانس آموزشی ریاضی کشور ارائه شد افزود: از این تعداد 192مقاله در بخش چالش‌های پیش روی معلمان در آموزش ریاضی، 20 مقاله در محور چگونگی انتخاب و 85 مقاله در زمینه حمایت و آموزش مستمر معلمان ریاضی و آموزش ریاضی دوره ابتدایی است که پس از ارزیابی   26 مقاله برای سخنرانی، 66 مقاله درقالب پوستر و 9 کارگاه پذیرفته و اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41363/P1357/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۸۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین عصر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار کرد: استان بوشهر در تدوین سند ملی توسعه دریامحور نقش مهمی دارد و سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است.

وی نام خلیج فارس را همیشگی و ابدی دانست و اضافه کرد: در تلاش هستیم که از اقتصاد دریایی و مزیت این سرمایه مهم در استان بوشهر بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری بیشتر استفاده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت مهم خلیج فارس در استان اظهار داشت: یکی از سیاست‌های مهم اقتصادی در استان بوشهر استفاده از مزیت‌های خلیج فارس در ابعاد گوناگون است.

وی استفاده از حوزه اقتصادی خلیج فارس را مایه اقتدار و توانمندی دانست و بیان کرد: اکنون از خلیج فارس استفاده حداقلی می‌شود و در زمینه طرح‌های آب‌شیرین‌کن ظرفیت مهمی در این عرصه فراهم است که باید فعالیت‌ها افزایش یابد.

باستین تجارت دریایی از دیگر ظرفیت‌های استفاده از خلیج فارس دانست و خاطرنشان کرد: استفاده گردشگری از دیگر مزیت‌های بهره جستن از خلیج فارس محسوب می‌شود که در این راستا طرح‌های مهمی تدوین شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر، بهره‌برداری از ظرفیت شیلات، پرورش آبزیان، معادن، نفت، گاز و صنایع بزرگ پتروشیمی را از دیگر ظرفیت‌های مورد استفاده خلیج فارس اعلام و بیان کرد: در راستای استفاده بیشتر از خلیج فارس معاون اول ریاست جمهوری تدوین سند ملی توسعه دریامحور را مورد تأکید قرار داده است.

کد خبر 6097730

دیگر خبرها

  • آغازهمایش بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران +تصویر
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران