Web Analytics Made Easy - Statcounter

خمین - ایرنا - مسئول شرکت تحقیقات ماهیان زینتی محلات گفت: 50 مقاله علمی و پژوهشی به دبیرخانه همایش ملی ماهیان زینتی ارسال شد.

مهدی رضایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مقالات علمی و پژوهشی دستاورد محققان و دانشجویان سراسر کشور است که به دبیرخانه این همایش در محلات ارسال شده است.
وی بیان کرد: دانشگاه پیام نور محلات در روزهای 29 و 30 بهمن ماه جاری میزبان همایش ملی ماهیان زینتی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارکرد: فرصت فراخوان مقالات این همایش ملی تا 15 بهمن ماه تمدید شده و پژوهشگران می توانند مقالاتشان را به دبیرخانه همایش ارسال کنند تا آثار پذیرفته شده در کمیته علمی در 2 روز برگزاری همایش، ارائه می شود.
مسئول شرکت تحقیقات ماهیان زینتی محلات گفت: همایش ملی ماهیان در 9 محور تکثیر و پرورش، تغذیه و غذای زنده، بهداشت و بیماری ها، ژنتیک و اصلاح نژاد، فناوری و سیستم های نوین، بیولوژی و فیزیولوژی، گیاهان آکواریومی، مدیریت، اقتصاد، بازاریابی، بسته بندی و حمل و نقل (هندلینگ) راهبری می شود.
رضایی بیان کرد: متخصصان، اندیشمندان و تولیدکنندگان ماهیان زینتی سراسر کشور در این همایش به بحث و تبادل نظر پیرامون تکنیک های جدید پرورش ماهی زینتی می پردازند.
مسئول شرکت تحقیقات ماهیان زینتی محلات افزود: برگزاری نمایشگاه تخصصی و کارگاه های آموزشی از برنامه های جانبی این همایش است.
رضایی افزود: این همایش ملی با همکاری موسسه تحقیقات شیلات کشور، سازمان جهاد کشاورزی و شیلات استان مرکزی اجرا می شود.
وی یادآور شد: 16 درصد ازماهیان زینتی کشور در محلات تولید می شود و این شهرستان از نظر تنوع تولید ماهیان زینتی رتبه اول کشور و از نظر حجم تولید بعد از استان اصفهان در جایگاه دوم قرار دارد.
چهار میلیون و 500 قطعه انواع ماهیان زینتی در 9 ماه امسال در کارگاه های پرورش ماهی محلات تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی شد.
محلات واقع در جنوب استان مرکزی با 55 هزار نفر جمعیت، قطب تولید سنگ تزئینی ساختمان، ماهیان زینتی و گل و گیاه زینتی است.
7277/6013/ خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش علمی خلیج فارس هویت ملی و تاریخی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، معاون فرهنگی واجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش از برگزاری رویداد‌های متنوع فرهنگی، علمی وهنری گرامیداشت روز خلیج فارس در کیش خبر داد.

علیرضا فاطمیان پور گفت: همایش علمی خلیج فارس هویت ملی و تاریخی با حضور پیروز مجتهد زاده یکی از صاحب نظران بین المللی حوزه خلیج فارس، فردا یکشنبه نهم اردیبهشت در مرکز همایش‌های بین المللی کیش برگزار می‌شود.

وی افزود: جشن خانوادگی روز ملی خلیج فارس به همراه آیین اختتامیه جشنواره کیش بهشت خانواده ها نیز ساعت ۱۹ دوشنبه دهم اردیبهشت در یکی از کشتی های تفریحی اجرا خواهد شد.

 علیرضا فاطمیان پور افزود: پخش زنده ویژه برنامه تلویزیونی روز ملی خلیج فارس از ساعت ۸ صبح به مدت ۴۵ دقیقه از شبکه سه سیما و از ساعت ۱۳ تا ۱۳:۴۵ دقیقه از شبکه دو سیما، اجرای رزمایش دریایی از ساعت ۸ صبح و برگزاری اجتماع دانش آموزی به همراه اجرای برنامه‌های روز ملی خلیج فارس در اسکله تفریحی از برنامه‌های در نظر گرفته شده دوشنبه دهم اردیبهشت است.

پخش نماهنگ اجرای اثر هنری خوشنویسی زیرآب هنرمند کیش حسین ابارشی و رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره تئاتر کافه و ساحل کیش از دیگر برنامه‌های روز ملی خلیج فارس است.

دیگر خبرها

  • ایجاد یک‌هزار شغل با شناسایی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری در مازندران
  • ارائه ۱۱ مقاله در همایش علمی «اسوه حسنه» در مرکز گلستان
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • همایش علمی خلیج فارس هویت ملی و تاریخی
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی و طلا و جواهر در یزد
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • کلنگ احداث طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی