Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-28@12:39:58 GMT

تسهیلات ۲ هزار میلیاردی برای اشتغال روستایی

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۸۹۰۷۷

صراط: علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مسئله بررسی پاداش عیدی کارکنان دولت صورت گرفته و به موقع در دستور اجرا قرار خواهد گرفت. همچنین بررسی‌های شورای عالی‌کار در مورد مزد سال 1397  نیز رو به اتمام است و استراتژی ما در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این است که حتما به صورت مستمر از تورم پیشی بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه هزار میلیاد تومان برای افزایش حقوق کشوری‌ها در نظر گرفته شده است تلاش داریم که تا سطح دو میلیون تومان را درصد به درصد اضافه کنیم تا هرچه بیشتر به هدف مطلوب برنامه مورد نظرمان نزدیک شویم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین به برنامه‌های وزارتخانه درباره اشتغال روستایی، اظهار داشت: در 5 استان بررسی‌های اشتغال روستایی شروع شده است, امسال ما دو هزار میلیارد تومان وام برای آن پیش بینی کرده‌ایم که توسط بانک‌ها پرداخت خواهد شد. همچنین 50 هزار ثبت‌نام در سامانه ما ثبت شده که 8 هزار و 150 نفر قبول شده‌اند.این افراد به بخش‌های مختلف معرفی شدند تادر چرخه کار قرار گیرند.

ربیعی در ادامه تصریح کرد: افرادی نیز که به دنبال وام ارزان هستند ما به دنبال آن هستیم که این وام اینها منجر به اشتغال‌زایی شود و این بار اولی است که ما این روش را در پیش گرفته‌ایم که همزمان با ثبت نام و بررسی‌های اولیه‌ای که صورت می‌گیرد برای افراد مشمول وام درنظر گرفته شده همچنین آنها به سازمان فنی‌وحرفه‌ای معرفی می‌شوند تا آموزش‌های مهارتی و کارآفرینی را ببینند. همچنین آنها در کنار برنامه‌های خود در گروه مشاوره نیز قرار خواهند گرفت تا این اشتغال و کارآفرینی به نتیجه‌دهی مطلوب برسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین 25 درصد دیگر تسهیلات وام برای این افراد تا قبل از تعطیلات به بانک‌ها پرداخت خواهد شد. امسال دو هزار میلیارد تومان برای اجرای این طرح با هدف اشتغال روستایی پیش بینی شده  که ان‌شاءالله تاقبل از سال جدید با توجه به برنامه‌ها و ذیل آموزش‌های کارآفرینی و اشتغال‌زایی توسط بانک‌ها به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۹۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲ طرح گردشگری در زرند

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان کارگاه صنایع دستی ساخت مصنوعات چرمی شامل کیف دستی، کیف پول، کمربند، کفش و زیورآلات چرمی با اعتبار ۴۰۰ میلیون ریال و اشتغال زایی  سه نفر ،واحدبومگردی در روستای فیروزآباد (روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان زرند )  با اعتباری بیش از ۵۰ میلیارد ریال و  اشتغال زایی  ۶ نفر از جمله این طرحهاست.

سیدرضا حسینی نژاد فرماندار زرند در آیین افتتاح این ۲ طرح گردشگری اعلام کرد: برای این ۲ طرح حدود ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات اختصاص یافته است.

 

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • دهیاران در روستاها منابع درآمدی ایجاد کنند
  • کلاهبردار ۵۰۰ میلیاردی بازار فارکس در مازندران دستگیر شد
  • (تصاویر) جشن عروسی میلیاردی برای دو سگ در تهران!
  • پرداخت ۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی
  • (تصاویر) زندگی روستایی در لفور سوادکوه
  • نخستین واکنش به تخفیف روزانه هزار میلیاردی به چین
  • افتتاح ۲ طرح گردشگری در زرند
  • ایجاد ۷۰ هزار ظرفیت اشتغال در دانشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای
  • شرایط دریافت ۷۰۰ میلیون تومان وام ازدواج اعلام شد/ شرط مهم برای پرداخت وام سه میلیاردی به خانواده‌های فاقد مسکن/ وام فرزندآوری چند میلیون تومان شد؟