Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

علیرضا ابراهیمی در تذکر شفاهی در صحن علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی به وزیر دادگستری گفت: دو سال است که از رسیدگی به پرونده اختلاس در شهرستان آزادشهر توسط شرکت پرهام گذشته که بیش از ۳۰۰۰ پرونده و ۴۰۰ میلیارد تومان پول مردم مظلوم و مستضعف این شهرستان بلاتکلیف است. از رییس قوه قضاییه خواستار رسیدگی به این پرونده مهم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم امروز از فساد، تبعیض و بروکراسی غلط و سیستم بانکی اشتباه در رنج و عذاب هستند، گفت: بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی دیگر فرصت تکرار آزمایش نیست، عزم قوای سه گانه برای حل معضلات و مشکلات آن هم نه در جلسه و گفتاردرمانی لازم است تا همه مشکلات ریشه‌کن شود.

این نماینده مجلس با اشاره به بررسی بودجه ۹۷ در مجلس از همه نمایندگان خواستار شد تا پیش‌بینی لازم را برای بهبود معیشت و رفاه بازنشستگان فرهنگی و نیروهای مسلح به ویژه ارتش داشته باشد.

ابراهیمی در تذکری دیگر به وزیر آموزش و پرورش بر لزوم بهبود وضعیت تعلیم و تربیت در حوزه انتخابیه‌اش تاکید کرد و خواستار رسیدگی به وضعیت مدیریت در آموزش و پرورش استان گلستان و بهبود وضعیت زیرساخت‌ها و بهبود اماکن آموزشی و پرورشی شد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۹۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده تخلف رئیس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید

جلسه رسیدگی به تخلف رییس اتحادیه نانوایان مشهد روز سه‌شنبه در دادسرای مشهد تشکیل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از دادگستری خراسان رضوی، در پی انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر تخلف صورت گرفته در اتحادیه نانوایان مشهد به دستور دادستان مشهد، معاونت پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرا رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار داد.

براساس این گزارش، امروز (28 فروردین ماه) جلسه رسیدگی به ریاست معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم تشکیل شد.

قاضی سید هادی شریعت‌یار پس از تشکیل جلسه و شنیدن دفاعیات متهمان گفت: نتیجه این رسیدگی به زودی اعلام خواهد شد.

به گزارش تسنیم، پیش از این برای رییس اتحادیه نانوایان مشهد به دلیل تخلف خارج از عرضه آرد، پرونده تعزیراتی تشکیل و میزان محکومیت وی پرداخت شد، اما در روزهای اخیر این موضوع در فضای مجازی دوباره مطرح و مطالبه‌ای مبنی بر ممانعت از فعالیت افراد دارای تخلف در پست‌های ریاستی و مدیریتی شکل گرفته است.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • محکومیت هفت میلیارد ریالی شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان
  • جریمه و محرومیت از یکسال فعالیت شرکت بازگانی متخلف در ارومیه
  • جریمه و محرومیت از یکسال فعالیت شرکت بازگانی متخلفدر ارومیه
  • مجازات کابینت ساز متخلف در ارومیه
  • محکومیت سه میلیارد ریالی قاچاقچی احشام در سلماس
  • پرونده تخلف رئیس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید
  • برج‌های دو قلوی شهرکرد؛ همچنان بلاتکلیف
  • توقیف ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق