Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه ماهدشت با بیان اینکه ماهدشت مشکلات فراوانی دارد گفت: برطرف شدن مشکل پساب صنعتی در ماهدشت سبب ایجاد اشتغال و شکوفایی در بخش کشاورزی می‌شود. ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹ استانها البرز نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عظیم‌زاده در جلسه شورای اداری کرج که صبح امروز در فرمانداری شهرستان کرج برگزار شد با اشاره به اینکه مدیران باید تقوا داشته باشند اظهار داشت: گر چه خدمت به خلق عبادت است اما مدیران نباید نماز اول وقت را فراموش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ماهدشت با بیان اینکه در حال حاضر استان البرز و شهرستان کرج از یک مدیریت کارآمد، توانمند، جهادی و معتقد به برطرف کردن مشکلات اقتصادی برخوردار است، ادامه داد: حضور این افراد فرصت خوبی برای استان و شهر کرج است.

وی با انتقاد از اینکه اما شهرهای اقماری مشکلات ویژه خود را دارند، بیان کرد: این مشکلات به سبب ناهمگن و غیر استاندارد بودن ملزومات و امکانات در استان است.

عظیم زاده با بیان اینکه هر شهر این شهرشتان قابلیت شهرستان شدن را دارد، اضافه کرد: در این امر نیاز به نگاه ویژه‌ای است.

وی با اشاره به اینکه در ماهدشت مشکلات فراوان وجود دارد، گفت: قسمتی از مشکلات موجود در ماهدشت، به سبب عدم وجود مسئول دولتی در شهر است.

عظیم زاده با بیان اینکه شهرستان کرج گسترده است و به نگاه ویژه نیاز دارد، اضافه کرد: در ماهدشت بحث مشکل کشاورزان و پساب صنعتی وجود دارد که اگر استفاده از این پسآب برای آنها آغاز شود، ماهدشت در یک سال آینده به لحاظ کشاورزی یک تحرک بزرگ در آن اتفاق می‌افتد و اشتغال ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41451/P1357/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۹۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی حمل پساب در تاکستان توقیف شد

محسن جلیلوند رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان گفت: گزارش خودروی حمل پساب انسانی از سوی کارشناسان و ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان تحت پیگیری قرار گرفت و معلوم شد که این خودرو مواد آلوده را در اراضی ضیاآباد تخلیه کرده است.

وی با بیان اینکه خودروی متخلف با دستور مقام قضایی توقیف شده است، بیان کرد: پرونده متخلف به همراه مستندات لازم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

به گفته این مسئول، با متخلفان و آلوده کنندگان محیط زیست که سلامت مردم را به مخاطره می‌اندازند، با جدیت و برابر قانون برخورد خواهد شد.

جلیلوند از آحاد مردم خواست که در صورت مشاهده تخلفات زیست محیطی و تخلیه پسماند و پساب در مکان‌های غیر مجاز موضوع را سریعا به ادارات محیط زیست و نیروی انتظامی گزارش کنند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان بیان کرد: همه باید در حفظ محیط زیست که با سلامت مردم در ارتباط است خود را مسئول بدانند تا زمینه تخلف برای سود جویان به حداقل برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • خاندوزی: مشکلات ساختاری بودجه به تدریج برطرف می‌شود
  • انجام شخم اولیه ۸۰ درصد از اراضی کشاورزی فومن
  • لزوم تشویق بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در حوزه معادن
  • گردشگری بومی و نقش آن در شکوفایی اقتصاد مناطق
  • پی بردن به مشکل کبد از روی مدفوع
  • خودروی حمل پساب در تاکستان توقیف شد
  • تکمیل طرح ارتقاء تصفیه خانه فاضلاب مهران
  • سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو
  • جلب اعتماد صنایع مهم‌ترین مشکل پژوهشگران است/ تسهیل استخدام فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های مرتبط با صنعت
  • چرا خودرو استارت نمیخورد؟ / ۵ دلیل استارت نخوردن خودرو