Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پاس قهرمان سابق آسيا اين روزها در بيم و اميد بقا يا سقوط در ليگ دسته دوم کشور، هوادرانش در همدان را با نگراني مواجه ساخته است.

تيم فوتبال پاس همدان قهرمان سابق فوتبال آسيا در فصل جاري ليگ دسته 2 فوتبال کشور نتوانست نتايج خوبي کسب کند و حالا در آستانه ثبت سومين سقوط تاريخي اين باشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تيمي که يازدهمين سال حضورش در همدان را تجربه مي کند، در اين سال ها هرگز طعم شيرين صعود را نچشيد و همه ساله شاهد افت و تنزل پاس در رده هاي ليگ فوتبال کشور بوده ايم.
اين روزها نيز تداوم نگون بختي پاس در کسب نتايج لازم، سبب شده تا خطر سقوطي ديگر بر پيکره بي جان قهرمان سابق فوتبال آسيا نقش ببندد.
بررسي جدول رده بندي مسابقات گروه سه ليگ دسته دوم فوتبال کشور گواه اين واقعيت است که پاس همدان هم اکنون با بيشترين بازي انجام داده، به لحاظ امتيازي در وضعيت خوبي به سر نمي برد و اگر نتواند در 2 ديدار باقي مانده به پيروزي دست يابد، چه بسا حکم بر سقوط خود داده است.
نگاه خوشبينانه برخي اهالي فوتبال بر اين است که پاس در خطر سقوط نبوده و حتي شانس صعود به دور دوم را دارد اما بررسي منطقي شرايط جدول رده بندي بازي ها گوياي اين است که پاس در مرز ماندن يا رفتن ايستاده است.
پاس 23 امتيازي در کنار شهرداري همدان و شهرداري بم جزو تيم هايي هستند که از هم اکنون مي تواند آنها را در فهرست گزينه هاي سقوط دانست.
هر سه تيم با امتياز برابر 23 در قعر جدول ايستاده اند و شايد هم تفاضل گل تيم سقوط کننده را در روز پاياني بازي ها مشخص کند.
پاس اگر بتواند در 2 ديدار باقي مانده هم به برتري برسد، 29 امتيازي خواهد شد و با توجه به بازي و امتياز ساير تيم ها، صعود آنها بعيد است اما از سوي ديگر دست اندرکاران اين تيم بايد به اين فکر باشند که پاس در جايگاه سقوط قرار نگيرد.
باقري نيا سرمربي فعلي پاسي ها امسال نتايج خوبي کسب نکرد و در حاليکه ابتداي حضورش تاکيد کرد که پاس يکي از گزينه هاي اصلي صعود است و در صورت مهيا شدن امکانات لازم قول صعود مي دهم، تا به اينجا نتوانست اين خواسته به حق فوتبالدوستان همداني را به سرانجام برساند.
وي که يازده بازي سرمربيگري پاس را برعهده داشته است، چهار برد، چهار باخت و سه تساوي را در کارنامه اش به ثبت رساند که براي پاس به عنوان مدعي صعود، هرگز عملکرد خوبي محسوب نمي شود.
از سوي ديگر با روي کار آمدن امير عظيمي به عنوان جوان ترين مديرعامل تاريخ فوتبال پاس، وي نيز به رغم تزريق مالي مناسب نتوانست شاهد تغيير در روند نتيجه گيري تيمش باشد.
در واقع باقري نيا فصل ناموفق را در پاس سپري کرد و هواداران نيز از او که به گفته نزديکانش 12 بار موفق به صعود تيم هاي مختلف به ليگ هاي بالاتر کشور شده است، نيز نا اميد شدند.
پاسي ها اين هفته با شکست تلخ مقابل خوشه طلايي ساوه، اميدهاي صعود را تا حد زيادي از دست دادند و حالا در 2 بازي باقي مانده تنها معجزه مي تواند مسير صعود را براي اين تيم فراهم سازد.
در واقع منطق بر اين است که پاس راهي براي صعود ندارد و حالا نيز بايد به فکر جلوگيري از سقوط اين تيم بود. اين تيم نسبت به ساير حريفان بيشترين بازي را برگزار کرده است و چه بسا در اين 2 بازي پاياني با چالش مواجه شود.
تنها پيروزي در 2 ديدار باقي مانده مي تواند پاس را حداقل امسال در ليگ 2 باقي بگذارد و شکست و از دست دادن امتياز در اين 2 بازي به منزله وداع تلخ با قهرمان سابق آسيا و سومين سقوط تاريخي اين تيم خواهد بود.
انتظار مي رود مسئولان با تدبير لازم اجازه ندهند تيمي که قهرماني آسيا را يدک مي کشد، حالا در بدترين حالت ممکن و غير قابل تصور به سقوط انجامد.
خبرنگار ايرنا در همدان
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۹۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد

به گزارش همشهری آنلاین، لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی اینتر میامی پس از بازی با نیویورک ردبولز (۶ بر ۲) دو رکورد جدید در لیگ برتر فوتبال آمریکا (MLS) به نام خود ثبت کرد.

در این دیدار لیونل مسی یک گل زد و پنج پاس گل داد. بدین ترتیب مسی نخستین بازیکن تاریخ MLS شد که در یک بازی ۵ پاس گل می‌دهد. او همچنین نخستین بازیکن MLS بود که در یک بازی در سیستم گل و پاس گل ۶ امتیاز کسب کرد.

مسی همچنین برای نخستین بار در دوران حرفه‌ای‌اش توانست در یک بازی پنج پاس گل بدهد.

در این دیدار لوئیس سوارس، مهاجم اروگوئه‌ای اینتر میامی هت‌تریک کرد و یک پاس گل هم داد.

تیم فوتبال اینتر میامی با ۲۴ امتیاز از ۱۲ بازی در صدر جدول رده‌بندی کنفرانس شرق MLS قرار دارد.

کد خبر 849255 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی لیونل مسی

دیگر خبرها

  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد
  • آنچلوتی به رکورد تاریخی مربی سابق تراکتور رسید
  • ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند
  • شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد
  • تاریخی: خیرونا به چمپیونزلیگ صعود کرد
  • شادی هواداران ایپسویچ تاون برای صعود به لیگ برتر انگلیس پس از ۲۲ سال + فیلم
  • قهرمان انگلیس و اروپا بعد از 2 دهه به لیگ برتر برگشت!‏