Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، امیر طیبی نژاد در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه کفش استان با اعلام این خبر  اظهارداشت: بر اساس نیاز استان و همچنین درخواست های فعالان صنعت کفش و دمپایی ماشینی استان طی سال های اخیر طرح استقرار این صنعت در شهرک های صنعتی در دستور کار شرکت شهرک های صنعتی قم قرار گرفت.

وی افزود: بر همین اساس کار مطالعاتی، طراحی وتملک زمین توسط معاونت های فنی، برنامه ریزی و صنایع کوچک این شرکت به صورت همزمان آغاز شد و خوشبختانه توانستیم در ماه مبارک بهمن فاز جانمایی و طراحی استقرار فعالان خوشه کفش و دمپایی ماشینی در شهرک صنعتی شکوهیه را به اتمام برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم با بیان اینکه این جانمایی در فاز توسعه شهرک صنعتی شکوهیه دیده شده است خاطرنشان ساخت: با توجه به سیاست های راهبری سازمان صنایع کوچک مبنی بر استقرار متمرکز صنوف تولیدی در شهرکهای تخصصی، طراحی صورت گرفته به گونه ای است که کلیه فعالان صنعت کفش و دمپایی استان در یک فاز توسعه این شهرک صنعتی و در کنار فاز شیمیایی که تولید کننده مواد اولیه همین محصول است مستقر خواهند شد.

وی در ادامه با تقدیر از همراهی و افزایی و نگاه فرا بخشی اداره کل محیط زیست استان با شهرک های صنعتی قم برای انجام این مهم تاکید کرد: اجرایی شدن این طرح در راستای سیاست ها و برنامه های عملیاتی اداره کل محیط زیست مبنی بر جمع آوری صنوف تولیدی و مزاحم از سطح شهر و استقرار آنها در شهرک های صنعتی صورت پذیرفته است.

طیبی نژاد در پایان ابراز داشت: با انجام فاز جانمایی و طراحی این طرح امیدواریم بزودی عملیات اجرایی آماده سازی زمین مورد نیاز نیز شروع شود تا بدنبال آن  اجرای فاز استقرار فعالان خوشه کفش و دمپایی ماشینی در شهرک صنعتی شکوهیه را شاهد باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۰۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قم قطب صنعت کفش ماشینی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، استان قم با داشتن ۳۰۰ واحد صنعتی کفش ماشینی، ۷۰ درصد صادرات این محصول در کشور را به خود اختصاص داده است.

تولید کنندگان کفش قم این روز‌ها در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران میزبان خریدارانی از کشور‌های آسیایی و آفریقایی هستند.

پیش بینی می‌شود امسال ۸۵ میلیون دلار صادرات از این صنعت، عاید اقتصاد استان شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طراحی پروژه تنیاتاون، شهرکی شناسنامه دار در سلمان شهر توسط پلتفرم طرح تو طرح
  • شهرک‌های صنعتی دانش‌بنیان در هرمزگان راه‌اندازی شود
  • تصویب طرح یادمان و جانمایی کاربری‌ها در تپه روضه الشهید
  • قم قطب صنعت کفش ماشینی کشور
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • شناسایی ۵۰۵ خوشه صنعتی در سطح کشور
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد