Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرستار بیمارستان رحیمیان الوند گفت : کمک به یک بیمار برای بازگشتن به زندگی عادیش و عشق به این شغل سبب می‌شود تا هیچ وقت از شغل پرستاری خسته نشوم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه برارجانی در گفت‌وگو با ندای البرز با اشاره به اینکه ۱۵سال است در عرصه پرستاری مشغول به فعالیت است، اظهار کرد: علاقه‌ام به این شغل مرا وارد این حرفه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: لذت کمکی که به بیماران انجام می‌گیرد سبب می‌شود که سختی های این شغل به چشم پرستاران نیاید.
این پرستار الوندی ادامه داد: کمک به یک بیمار برای بازگشتن به زندگی عادیش و عشق به این شغل سبب می‌شود تا هیچ وقت از شغل پرستاری خسته نشوم.
برازجانی با بیان اینکه صبر یکی از ویژگی‌های اصلی هر پرستاری باید باشد گفت: عاطفه و صبر بالا در یک پرستار سختی‌‌های این شغل را برای هر پرستاری آسان می‌کند.
وی به یکی از خاطرات خویش در دوره پرستاریش اشاره کرده و بیان کرد: کودکی را به دلیل ضربه‌ای که به شکم او وارد شده بود تحت عمل جراحی قرار دادیم و در عین عمل متوجه یک بیماری دیگر در کودک شدیم که تشخیص به موقع آن جان کودک را نجات داد.
وی گفت: فوت هر بیماری جز بدترین خاطرات شغلی هر پرستاری می‌باشد که هیچ وقت از ذهن پرستاران پاک نمی‌شود.
این پرستار الوندی در پایان خاطرنشان کرد: هر پرستاری تمام تلاش خود را می‌کند تا بتواند با تمام وجود خدمات ارزنده‌ای را به بیمارانش ارائه بدهد و صبوری بیماران و همراهانشان و رفتارهای مناسبشان از استرس و سختی های این شغل می‌کاهد.
انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۰۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس سازمان بهزیستی کشوردر شیراز گفت: با توجه به اینکه هر ساله به تعداد مددجویان بهزیستی به خاطر تصادفات اضافه می شود لازم است مجلس شورای اسلامی در افزایش بودجه این سازمان برای خدمات رسانی بهتر به مددجویان همتی مضاعف داشته باشد.
قادری افزود: در حال حاضر در کشور ۱۴۸ هزار نفر در نوبت دریافت حق پرستاری معلولان تحت پوشش بهزیستی هستند که لازم است مجلس برای رفع این مشکل هم مساعدت داشته باشد.
در این جلسه نمایندگان فعلی و منتخبان مجلس دوازدهم مشکلاتی چون کم بودن خدمات به مددجویان از جمله مبلغ حق مددکاری ، حق پرستاری ، خدمات درمانی و پزشکی را مطرح کردند و خواهان برگزاری جلسات ویژه برای ارایه طرح های مورد نیاز برای کمک به بهزیستی شدند.

دیگر خبرها

  • ژاوی: من هوادار بارسلونا و مرد باشگاه هستم؛ تصمیم قبلی‌ام به نفع تیم بود و آسان هم نبود
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • چرا سفر با قطار؟ ۵ دلیل برای انتخاب این نوع سفر
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • تخت معاینه تاشو: کیفیت بالا، قیمت مناسب
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • استخدام ۲۱ هزار پرستار / تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست