Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@04:35:13 GMT

کشف 2 میلیاردی ظروف سرامیکی قاچاق در یزد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۹۰۳۸۲

کشف 2 میلیاردی ظروف سرامیکی قاچاق در یزد

رکنا: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از توقیف یک دستگاه تریلی کانتینردار "اسکانیا" و کشف محموله 2 میلیارد ریالی ظروف سرامیکی قاچاق خبر داد.

سرهنگ "محمدرضا مزیدی" درباره این خبر گفت: ماموران پلیس Police ضمن کنترل محورهای مواصلاتی یک دستگاه تریلی کانتینردار "اسکانیا" را مشکوک به حمل کالای قاچاق Contraband متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران در بازرسی انجام شده از این تریلی، 13 هزار قلم انواع ظروف سرامیکی قاچاق را کشف و کارشناسان ارزش این محموله را 2 میلیارد ریال برآورد کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد ضمن اشاره به دستگیری 2 متهم در این خصوص خاطرنشان کرد: متهمان که قصد انتقال این محموله از جنوب کشور به "تهران" را داشتند به مراجع قانونی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۰۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر

سرهنگ عبدالله خسروی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با رصد و اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی یک فروند شناور حامل خودرو‌های خارجی قاچاق توقیف شد.

وی افزود: از این شناور دو خودروی خارجی تویوتا لندکروز توقیف و ۲ نفربه مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: براساس نظر کارشناسان مبلغ ۷۰۰ میلیاردربال برآورد شده است.

وی ضمن تقدیرازهمکاری مرزنشینان گفت: برخورد قاطع و جدی با قاچاقچیان کالا و ارز نظام اقتصاد داخلی را پویا و متعادل می‌سازد و مرزبانان استان باتعامل دستگاه قضایی باپدیده قاچاق برخورد قاطعانه خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • ۲ تن چوب تاغ قاچاق در شاهرود کشف شد
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی