Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی و تحصیلات تمکیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد اظهار کرد:‌جذب دانشجوی بدون کنکور، دانشگاه ها را به عرصه رقابت کشانده و دانشگاه‌هایی در این میسر موفق خواهند بود که تلاش بیشتری معطوف دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مهدی یعقوبی اول ریابی در جلسه کارگروه هدایت تحصیلی و تبلیغات دانشگاه آزاد اسلامی گناباد با توجه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: «در آستانه دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم و بسی مایه مباهات و افتخار است که در مجموعه ای به نام دانشگاه آزاد اسلامی خدمت می‌کنیم که مولود، ثمره و یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگاهی که آموزش عالی را در جای جای میهن اسلامی بسط و گسترش داد و امروز به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان بیشترین دانشجو را در خود جای داده است.»

یعقوبی با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی گناباد یکم خرداد 1364 راه‌اندازی شد، گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی گناباد به‌عنوان اولین مرکز آموزش عالی در گناباد نه تنها خدمات شایانی به آموزش عالی شهرستان کرده است بلکه در آبادانی و پیشرفت شهرستان هم تاثیرگذار بوده است.»

وی افزود: «با توجه به آغاز تکمیل ظرفیت و از طرفی ثبت‌نام بدون کنکور، بهترین فرصت است تا با تبلیغات هدفمند و ارزنده، دستاوردها، پتانسیل‌ها و از همه مهمتر رشته های تحصیلی که بویژه در چند سال اخیر و با نیاز سنجی‌های صورت گرفته ایجاد شده است به جوانان و مشتاقان و متقاضیان تحصیلات عالی اطلاع‌رسانی شود.»

یعقوبی نقش خانواده‌ها در تشویق فرزندانشان برای ادامه تحصیل در شهرستان را متذکر شد و گفت: «باید به خانواده‌ها این مهم یادآوری شود که با وجود دانشگاه آزاد اسلامی گناباد که یک فرصت مغتنم است و با تنوع رشته هایی که موجود است دیگر نیازی نیست تا فرزندان آنان برای ادامه تحصیل به بیرون و خارج از شهرستان بروند.»

یعقوبی: دانشگاه آزاد اسلامی گناباد به‌عنوان اولین مرکز آموزش عالی در گناباد نه تنها خدمات شایانی به آموزش عالی شهرستان کرده است بلکه در آبادانی و پیشرفت شهرستان هم تاثیرگذار بوده است

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد گناباد خطاب به مسئولان حاضر در جلسه کارگروه خاطرنشان کرد: «یکی از اولویت‌ها باید تکریم ارباب رجوع و رضایت‌مندی دانشجویان و خانواده‌های آنان باشد.»

یعقوبی با توجه به اتمام امتحانات پایان ترم از همه همکاران که در برگزاری موفق و منظم امتحانات شرکت داشته اند نیز قدردانی کرد.

شرکت کنندگان در این جلسه به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در زمینه چگونگی تبلیغات و اطلاع‌رسانی مناسب، هدفمند و از طرفی متناسب و در خور شان دانشگاه پرداختند.

تشکیل دفتر مشاوره و راهنمایی تحصیلی، اعزام کارشناسان به مدارس برای مشاوره و راهنمایی دانش آموزان، فراهم کردن زمینه بازدید متقاضیان ادامه تحصیل و همچنین خانواده‌ها از آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها و دیگر امکانات دانشگاه، تبلیغات محیطی، تبلیغات در سایت‌های خبری شهرستان و استفاده از تلویزیون شهری، توزیع و نصب بروشور، تراکت بنر در محل مدارس، ادارات، از جمله برخی از تصمیمات کارگروه هدایت و تبلیغات بود.

در اقدامی دیگر نیز با حضور معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد جلسه کارگروه فرهنگی و دانشجوئی این واحد دانشگاهی برگزار شد.

دکتر رضا عباسپور با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، پیروزی انقلاب اسلامی را معجزه قرن داست و به نقش دانشجو، دانشگاه، روحانیت و حوزه های علمیه در به ثمر رسیدن انقلاب پرداخت و گفت: «دانشگاه و حوزه های علمیه همیشه نشان داده‌اند که در طول انقلاب و در مراحل مختلف آن اعم از جنگ تحمیلی، پس از جنگ و در شکوفایی و سربلندی، پیشرفت و آباندانی و خلق حماسه‌های ماندگار در خط مقدم بوده اند .»

وی ادامه داد: و این بار هم با شرکت در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب نشان خواهیم داد که پشتیبان انقلاب، دستاوردهای آن و مطیع فرامین و منویات مقام معظم رهبری هستیم.

عباسپور همچنین با توجه به تشکیل ستاد دهه فجر دانشگاه، خواست که همانند سال های گذشته این ستاد با ستاد دهه فجر و ستاد دانشجوئی شهرستان تعامل و هماهنگی داشته باشد

دیگر مصوبات جلسه کارگروه فرهنگی واحد گناباد، آذین بندی داشگاه، عطر افشانی و گلباران مزار مطهر شهدا گمنام واحد با حضور مسئولین و کارکنان دانشگاه ها و مراکز اموزش عالی شهرستان، محفل انس با قرآن و مولودی خوانی، برگزاری مسابقه جهت کارکنان و خانواده های آنان، شرکت دسته جمعی هیات رئیسه، اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه در نماز جمعه و راهپیمایی با شکوه 22 بهمن ماه به همراه احاد متختلف مردم شهرستان و.....بود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۰۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه امروز در نشست روسای حوزه‌های علمیه، نخبگان، دانشجویان، اساتید و هیأت رئیسه دانشگاه‌های گلستان گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال‌های اخیر براساس نیاز‌های عصر جدید در موضوعاتی مانند تهیه سند امنیت غذایی، سند هوش مصنوعی و سند فناوری کوانتونومی متمرکز شده است.

وی افزود: علت تحریم این شورا از طرف دولت‌های غربی، تمرکز فعالیت‌های جدی ما در زمینه علوم جدید بوده است.

حجت الاسلام خسروپناه گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه راهکار‌های مقابله با مهاجرت نخبگان و تحقق الگوی حکمرانی نخبگانی نیز فعالیت‌های خوبی انجام داده است.

وی افزود: با تلاش‌های چند دهه اخیر در زمینه توسعه علوم انسانی و اسلامی، امروز ایران به یکی از کشور‌های شاخص در رشد کیفی این علوم تبدیل شده و هیچ کشوری به اندازه ما در این عرصه پیشرفت نداشته است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: سند دانشگاه اسلامی در سال‌های گذشته در این شورا مصوب شده است و با اجرای این سند غالب مشکلات فرهنگی در دانشگاه‌ها رفع خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ
  • به اسم آزادی به کام برهنگی!
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان