Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به بحث اشتغال جوانان که مورد توجه مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری است ، گفت: مسئولان عضو ستاد ساماندهی امور جوانان، باید اولویت مرتبط به حوزه جوانان را به اشتغال پایدار تبدیل کنند.

مسعود شریعتی روز چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ابرکوه با اشاره به اینکه فضا کارها را در حوزه های مختلف در اختیار جوانان گذاشت، افزود : مسائل جوانان امروز، ازدواج ، اشتغال و ساماندهی زندگی این قشر عظیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: حضور جوانان در مسایل مختلف تاثیرگذار است، به دلیل حضور این عزیزان در دوران هشت سال دفاع مقدس و ایثارگری آنها توانستیم بر دشمن پیروز شویم .
به گزارش ایرنا، مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه اشتغال و ازدواج جوانان از دغدغه اصلی دولت آقای روحانی است، بیان کرد: باید محور ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ها حل مشکل جوانان باشد.
شریعتی با بیان اینکه جوانان از سرمایه های عظیم جامعه اند، اضافه کرد: باید به جوانان بها بدهیم و نسبت به رفع مشکل مسکن ، ازدواج و اشتغال جوانان تلاش کنیم، اگر غافل شویم بیگانگان آنها را جذب می کنند.
این مسئول تصریح کرد: با مشارکت خانواده ها و تشکیل کمیته های مرتبط با ستاد ساماندهی امور جوانان ، راهکارهای مناسب حل مشکلات زندگی جوانان را فراهم کنیم .
مدیرکل ورزش و جوانان یزد افزود: دولت برای ایجاد خانه جوان مرکز استان 20میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفت، امیدواریم با تخصیص آن قشر جوان بتواند با تاسیس این خانه از ظرفیت ها و مهارت های خود بهره مند شوند.
سرپرست فرمانداری ابرکوه نیز در این نشست گفت: امور جوانان مورد توجه همه مسئولان شهرستان و استان بوده و هستند.
محمد کاظمی نسب با تبریک ایام ولادت با سعادت حضرت زینب(س) افزود: لازم است با هماهنگی بیشتر مسئولان امور جوانان پیگیری شود .
وی با بیان اینکه اشتغال ، مسکن و ازدواج مهمترین اصل برای جوانان است، ادامه داد: باید در ستاد امور ساماندهی امور جوانان بحث اشتغال به صورت ویژه پیگیری شود.
7540/2047/ خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۰۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرآموزی برای کسب مهارتی پایدار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، رئیس هنرستان شهید اربابی رشید زابل گفت: این هنرستان دارای ۱۱۰ هنرجو در ۴ رشته تحصیلی است.
علیدادی افزود: هنرجویان این هنرستان در رشته‌های تعمیر ماشین آلات کشاورزی، امور دامی، امور زراعی و کشت و کار مکانیزه مشغول کسب مهارت هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • هنرآموزی برای کسب مهارتی پایدار
  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند