Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-06@20:57:05 GMT

رقابت دو بازیگر در برنامه «دست پخت های خودمانی»

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۹۰۸۶۳

رویداد۲۴-در برنامه دستپخت‌های خودمانی؛ متین ستوده و سپیده خداوردی در رقابتی شیرین و دوستانه با پخت کوکوی لوبیا سبز سعی در ارائه برنامه‌ای شاد و مفرح خواهند داشت. همچنین چند بخش دیگر حول محور آشپزی با حضور این دو بازیگر تدارک دیده شده که تقدیم مخاطبان می‌شود. ازجمله تغییرات سری جدید این برنامه اضافه شدن سرگرمی‌های مختلف به فراخور مهمانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقه ضرب‌المثل، فوتبال دستی و ... در کنار مسابقه آشپزی مجالی برای ایجاد لحظاتی شاد برای خانواده‌ها ایجاد خواهد کرد.

«دستپخت‌های خودمانی» با هدف ترویج سنت‌های خوب ایرانی؛ غذاهای اصیل و مزه‌های از یاد رفته، فرصتی فراهم می‌کند تا در کنار آموزش آشپزی و یادآوری داشته‌های فرهنگی؛ فضایی شاد برای خانواده‌های ایرانی رقم بخورد.

این برنامه کاری از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی فریدالدین نیکجو و اجرای حسین رفیعی و لاله صبوری که جمعه‌ها ساعت 21:00 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۰۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: راهپیمایی بزرگ خانوادگی در بوشهر در حمایت از خانواده و فرهنگ عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

وی با اشاره به جزئیات برگزاری این برنامه ابراز داشت: این برنامه با حضور خانواده‌های بوشهری و برپایی موکب‌های مردمی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۷:۳۰ از میدان المپیک به طرف میدان شهید «رئیسعلی دلواری» به همت ستاد مردمی بوشهری‌ها برگزار خواهد شد.

دبیر قرارگاه مردمی برنامه‌های فرهنگی بندر بوشهر با اشاره به اجرای طرح نور ابراز داشت: ۲۵ فروردین‌ماه، طرح پلیس برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی حوزه حجاب و عفاف با عنوان «طرح نور» در سراسر کشور به اجرا در آمد، به این مناسبت در راستای حمایت از نیروی خدوم انتظامی و حمایت از خانواده و فرهنگ عفاف و حجاب راهپیمایی بزرگ خانوادگی در شهر بوشهر برگزار می‌شود.

کد خبر 6097386

دیگر خبرها

  • خواص گیاه درمانی و مفید شنگ
  • شیدا یوسفی بازیگر «زودیاک»: دوستداران قصه‌های واقعی رئالیتی‌شوها را می‌بینند
  • خواص گیاه معجزه گر شنگ و روش مصرف آن
  • شیدا یوسفی بازیگر «زودیاک»: دوستداران قصه‌های واقعی رئالیتی‌شو ها را می‌بینند
  • برگزاری رویداد جایزه جوانی جمعیت در آذربایجان غربی
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • آشپزی در بیل؛ ایده ای خلاقانه برای پخت غذا در فضای باز (فیلم)
  • یک مراقب سلامت برای هر کد ملی
  • ۱۰ کشور با بهترین غذاها در جهان؛ کدام کشور بهترین کیفیت غذا را دارد؟ (+عکس)