Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نشست هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری، «نعمت الله ایزدی» در سمت رئیس هیات مدیره ابقا و «محمدمهدی انتشاری» به عنوان نایب رئیس هیات مدیره این صندوق انتخاب شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در نشست هیات مدیره جدید صندوق بازنشستگی کشوری، «نعمت الله ایزدی» که تا پیش از این به عنوان رئیس هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری مشغول به فعالیت بود با نظر اعضا در این سمت ابقا و «محمدمهدی انتشاری» عضو هیات مدیره صندوق به عنوان نایب رئیس این هیات انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این «سید غلامرضا هاشمی» به عنوان عضو و نایب رئیس و «علی زین العابدین» نیز به عنوان عضو هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری فعالیت می کردند.

در این نشست «کمال الدین پیرموذن» به همراه «علی عرب مازار» و «سید علیرضا سیاسی راد» دو عضو جدید هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری حضور داشتند.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۱۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ‌۵۳۶میلیارد ریال ‌به‌ حساب فرهنگیان بازنشسته بهمن ۱۴۰۲عضو صندوق ذخیره فرهنگیان

صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز ۵۳۶ میلیارد و ۲۴۷ میلیون ریال به حساب اعضای صندوق که به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند، خبر داد و اعلام کرد: سود سال مالی ۱۴۰۲ نیز طبق روال و پس از برگزاری مجمع عمومی به حساب این بازنشستگان واریز خواهد شد.

به گزارش ایسنا، روابط‌عمومی و امور بین‌الملل صندوق ذخیره فرهنگیان در گزارشی از آخرین واریزی صندوق به حساب فرهنگیان بازنشسته عضو صندوق، اعلام کرد که این مبلغ شامل واریزی عضو و سود ناشی از فعالیت‌های اقتصادی موسسه است که به حساب ۲۱۳۲ نفر از فرهنگیانی که عضو این صندوق بوده‌ و از دوم دی تا اول بهمن ماه ۱۴۰۲ بازنشست شده‌اند واریز شد.

بر اساس این گزارش، این افراد همچنین شامل بازخریدها، فوتی‌ها، از کار افتاده‌ها و انصرافی‌ها هستند و در راستای حفظ کرامت فرهنگیان عضو، پرداخت سهم‌الشرکه در سریع‌ترین زمان ممکن و کمتر از یک ماه پس از دریافت اطلاعات بازنشستگی، به حساب آنها واریز شده است.

در این راستا بازنشستگان برای اطلاع از واریز سهم‌الشرکه، به صورت حضوری یا اینترنتی موجودی حساب خود در بانک سرمایه را بررسی کنند.

طبق گزارش مذکور، با توجه به تحول در ساختار امور اعضا در صندوق و نظام پرداخت سهم‌الشرکه اعضای بازنشسته به کمتر از یک ‌ماه، این مبلغ، اولین وجوهی است که فرهنگیان بازنشسته قبل از برقراری حقوق مستمری، به طور کامل و یکجا دریافت می‌کنند.

روابط‌عمومی صندوق از فرهنگیانی که علاقه‌مند به عضویت هستند خواسته است با مراجعه به دفاتر نمایندگی صندوق در سراسر کشور یا ادارات تعاون آموزش و پرورش نسبت به عضویت اقدام کنند تا از خدمات حین خدمت و سودآوری این مجموعه بزرگ اقتصادی در زمان بازنشستگی بهره‌مند شوند.

در پایان این گزارش تاکیده شده است که فرهنگیانی که عضو صندوق هستند، می‌توانند نسبت به افزایش واریزی خود تا سقف ۵ درصد حقوق و مزایا اقدام کنند تا به همان میزان از سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • موسوی: حقوق همه بازنشستگان تا قبل از نوروز باید پرداخت شود
  • انتخاب رئیس جدید هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی مازندران
  • رییس هیات ورزش های روستایی مازندران انتخابات شد
  • نسبت‌های پشتیبانی صندوق‌‌های بازنشستگی به زیر یک رسیده است
  • محمد حسن اختری به عنوان رئیس انجمن دوستی ایران و سوریه انتخاب شد
  • فعال شدن خرید کالاهای اقساطی برای بازنشستگان دارای «حکمت کارت»
  • اعضای ششمین دوره هیات مدیره انجمن دوستی ایران و سوریه انتخاب شدند
  • یک ایرانی نایب رییس کمیته کونگ‌فو فدراسیون جهانی ووشو شد
  • بازدید معاون تولیدی سازمان بازرسی از صندوق بازنشستگی کشوری
  • واریز ‌۵۳۶میلیارد ریال ‌به‌ حساب فرهنگیان بازنشسته بهمن ۱۴۰۲عضو صندوق ذخیره فرهنگیان