Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@19:42:39 GMT

پرداخت وام اشتغال روستایی و عشایری از فردا

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۹۱۲۶۵

پرداخت وام اشتغال روستایی و عشایری از فردا

به گزارش جهان نيوز، علی ربیعی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ۵۰ هزار درخواست وام، در مرحله اول حدود ۸۰۰۰ درخواست وام پذیرفته شده است که از فردا پرداخت این وام‌ها در ۵ استان انجام می‌شود.

وی افزود: از رقم ۱۲ هزار میلیارد تومانی که برای وام اشتغال روستایی و عشایری در نظر گرفته شده است، امسال ۲۰۰۰ میلیارد تومان وام پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته طبق قواعدی که منجر به ایجاد اشتغال شود.  آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و بازاریابی و مشاوره همراه دریافت‌کنندگان وام خواهد بود.

ربیعی درباره آخرین اخبار نفت‌کش سانچی گفت: نمایندگان ایران از جمله سازمان بنادر، سازمان کشتیرانی و طرف سوئدی و پانامایی امروز برای بازگشایی جعبه سیاه سانچی حضور داشتند. البته قرار بود جعبه سیاه هر دو کشتی با هم باز شود اما ما گفتیم اول سانچی باز شود.

وزیر رفاه، کار و تامین اجتماعی در مورد وضعیت ربات‌ها بر روی کشتی سانچی خاطرنشان کرد: ربات‌ها فقط می‌توانند از کشتی عکس بگیرند و قادر نیستند به داخل کابین‌ها بروند.

ربیعی در پاسخ به این پرسش که آیا شکایتی درباره این تصادف مطرح شده است، تصریح کرد: شکایت در این زمینه قواعد خاص خود را دارد و شرکت‌های بیمه و حقوقی میزان خسارت‌ها را تعیین می‌کنند. البته آنطوری که من پرسیده‌ام در دریا مقصر صددرصد وجود ندارد و در دریا هر دو طرف با درصدهای متفاوت مقصر می‌گیرند.

وزیر رفاه، کار و تامین اجتماعی در پایان با اشاره به اینکه آقای شهیدی در بنیاد شهید پذیرفته است که پرسنل سانچی شهید خدمت لقب بگیرند، اظهار کرد: مزایای شهید خدمت توسط شرکتی که این افراد در آنها استخدام بودند تعلق می‌گیرد و شهید خدمت نیز لقبی است که به آنها تعلق می‌گیرد.

منبع:اقتصاد انلاین  

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۱۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا میز خدمت در خرمشهر برگزار می شود

فردا هفتم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ به مناسبت هفته کار و کارگر میز خدمت در مسجد جامع خرمشهر برگزار می شود.

مدیران ادارات کار، تامین اجتماعی و شهرداری در این میز خدمت حضور خواهند داشت. 

زمان برگزاری میز خدمت پیش از آیین عبادی، سیاسی نماز جمعه ساعت ۱۱ تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه ظهر اعلام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • اردبیل فردا میزبان دومین جشنواره بین‌المللی عشایر است
  • فردا میز خدمت در خرمشهر برگزار می شود
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • جعفرآباد مغان میزبان دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر از فردا
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • افزایش چشمگیر سطح اجرا‌ها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایری لرستان
  • افزایش چشمگیر سطح اجراها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟