Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-06@22:55:21 GMT

ما در منطقه حرف اول را در قدرت می زنیم

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۹۱۵۸۷

ما در منطقه حرف اول را در قدرت می زنیم

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، آیت الله سید احمد علم الهدی صبح چهارشنبه در همایش روسای کلانتری ها و فرماندهان پاسگاه های فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص نیروی انتظامی که محور اقتدار نظام است اظهار کرد: بیان مقام معظم رهبری که محور اقتدار نظام نیروی انتظامی جایگاه قرآنی دارد و باید این نکته مورد توجه قرار گیرد چون این نیروی انتظامی ما یک نیروی مومن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: کار پلیسی شما مبتنی بر ایمان است و شما پلیس مومن بالله هستید. امتیاز شما جریان ایمان در اجرای مبانی پلیسی امنیتی و انتظامی شما است. سه عرصه در کشور نمایشگاه اقتدار نظام است و اینجا پیشتاز و جبهه مدار در این سه عرصه هستید.

امام جمعه مشهد ادامه داد: اول مدیریت نظام و تصویب و اجرای مصوبات نظام است و این قانون و لایحه که به تصویب برسد تضمین کننده مدیریت نظام و اقتدار نظام است که محور اجرایش شمایید و در همه عرصه ها باید با ایمان خدمت کنید اما ایمان شما در رویارویی با دشمن بسیار مهم است.

وی گفت: ملاک دوم در بحث اقتدار نظام، امنیت محسوب می شود و امروز ما امن ترین کشور در منطقه هستیم و این امنیت میدان اقتدار نظام است.

علم الهدی ابراز کرد: میدان سوم اقتدار نظام ما رویارویی با دشمن است، نظام ما ٤٠ سال در حال جنگ با استکبار است و این کشور که همیشه در میدان جنگ بوده و پیشرفت هایی داشته که قابل مقایسه با کشور های همتراز خود نیست.

وی تاکید کرد: ما در منطقه حرف اول را در قدرت می زنیم و پلیس ٤٠ سال کشور ما را در میدان جنگ با قویترین کشورهای دنیا و استکبار در امن ترین حالت نگه داشته است.
 

 

مهر

111

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۱۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: همزمان با دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در یکی از روستا‌های مهاباد، مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با تلاش ماموران انتظامی و با هوشیاری کارآگاهان پلیس، قاتل در نزدیکی محل وقوع قتل و در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه تحقیقات انتظامی و قضایی در این ارتباط ادامه دارد، افزود: طبق بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان نیروی انتظامی، اختلافات شخصی عامل اصلی این حادثه بوده است.

سرهنگ اشرفی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با هرگونه بی‌نظمی و اخلال در امنیت و آرامش شهروندان مقابله می‌کند، ادامه داد: امنیت خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت با کسی تعارف ندارد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد