Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-28@09:55:34 GMT

فردا سامانه بارشی وارد ایران می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۹۱۷۱۲

احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز( ۴ بهمن) در غالب مناطق کشور ضمن افزایش دما، جوی نسبتا پایدار حاکم می‌شود. اواسط فردا (۵ بهمن) با ورود سامانه بارشی از شمال غرب و غرب کشور برای این مناطق ابرناکی، بارش برف و باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: در روز جمعه (۶ بهمن‌ماه)، این موج بارشی علاوه بر نیمه غربی کشور، سواحل دریای خزر، دامنه‌های زاگرس مرکزی، بخش‌هایی از مرکز و شمال شرق کشور را فرا می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته وظیفه، روز شنبه ( ۷ بهمن) از شدت بارش در نیمه غربی کشور کاسته و بارش به مرکز و شرق کشور کشیده می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت جوی تهران گفت:‌ آسمان تهران فردا کمی ابری همراه با وزش باد در اواخر وقت نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود و دمای در این روز بین ۱۵ تا ۴ درجه سانتیگراد خواهد بود.

وی در پایان اظهارکرد: در روز جمعه (۶ بهمن ماه) تهران کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد، اواسط روز نیمه ابری، در بعدازظهر ابری با احتمال بارش همراه خواهد بود و بیشترین و کمترین دمای آن به ۱۰ و ۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۱۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مریم نیکزادفر گفت : با فعالیت این سامانه بارشی از بامداد سه شنبه تا امروز بارش‌های خفیف و موثری در استان داشتیم و تاکنون بیشترین باران به میزان ۱۱۹ میلیمتر از شیرآباد خان ببین و ۱۱۴ میلیمتر از جعفر آباد گرگان ثبت شد.

او افزود: این سامانه به تدریج تا امشب از استان خارج می‌شود و فقط امشب و فردا احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده در کوهستان وجود دارد.

نیکزادفر گفت: امروز مراوه تپه با ۱۲ درجه سردترین نقطه استان بود و بیشینه دما بین ۲۶ تا ۲۸ درجه در مناطق شمالی استان ثبت شد.

کارشناس هواشناسی گفت: فردا دمای هوا یک تا دو درجه افزایش خواهد یافت و تا اواسط هفته آینده آسمان استان پایدار پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده
  • هواشناسی؛ سامانه بارشی از سه‌شنبه وارد کشور می شود
  • رگبار باران و رعد و برق در ۷ استان طی امروز و فردا | ۳ روز گرد و خاکی در بخشی از کشور
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد
  • تداوم بارندگی در نیمه شرقی و ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • شنبه و یکشنبه در این مناطق کشور باران می بارد | سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه وارد می شود
  • ورود سامانه‌ بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • هوای استان صاف تا کمی ابری تا دوشنبه
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا