Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، علی اصغر میرزایی در همایش دست اندرکاران حوزه قضایی و انتظامی مبارزه با مواد مخدر مازندران در بابلسر افزود: این میزان عملیات نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۲ درصد رشد داشته است،حاصل این عملیات ها دستگیری ۱۱ هزارو ۴۴۵ نفر بوده است که از این تعداد ۴هزارو ۶۷۱  نفر خرده فروش بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: دستگیری خرده فروشان در نه ماهه نخست سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳۶ درصد افزایش داشته است. و در اجرای طرح های معتادین خیابانی استان، ۳هزارو ۶۱۱ نفر دستگیر شدند.

 دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران تصریح کرد: از ابتدای امسال تا کنون در استان مازندران ۳هزارو ۵۱ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۹ درصد افزایش کشفیات داشتیم.

  میرزایی با بیان اینکه 33 منطقه آلوده در مازندران وجود داشت که خوشبختانه همه این مناطق تاکنون پاکسازی شده اند،  یاد آور شد: مازندران سال 91 رتبه دوم مصرف مواد مخدر در کشور را داشت ، هم اکنون به رتبه بیستم رسیده و فعالیت ها برای تغییر بیشتر جایگاه استان در این زمینه همچنان ادامه دارد.

 سرهنگ یارعلی نیازی معاون هماهنگ کننده انتظامی مازندران با اشاره به ۸۰۵مورد عملیات برجسته پلیس از ابتدای امسال تاکنون؛ از انهدام ۷۱ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان خبر داد وگفت:یک هزار و ۳۸۰فقره پرونده تشکیل و متهمان به مراجع قضایی معرفی که در این خصوص یک هزار و ۳۱۶دستگاه وسیله نقلیه نیز توقیف شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۲۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، کارشناسان گمرک دوغارون موفق شدند با استفاده از دستگاه ایکس ری کامیونی، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور، این مواد را کشف کنند.   مواد کشف شده از نوع هرویین فشرده و شیشه، به طرز ماهرانه‌ای داخل کابین راننده جاسازی شده بود.

دیگر خبرها

  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • پیشرفت ۸۵ درصد طرح نور در مازندران
  • اجرای طرحهای تحولی مقدمه جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند