Web Analytics Made Easy - Statcounter

7 نفر از اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب هفته آینده به کرمانشاه می روند تا گزارشی از وضعیت زلزله زدگان تهیه و آن را برای مسئولان ارسال کنند. آفتاب‌‌نیوز : سیدمحمد حسینی، عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا)  گفت: «در آخرین جلسه شورای مرکزی تصمیم گرفته شد هفته آینده هیاتی عازم مناطق زلزله زده کرمانشاه شوند تا گزارشی جامع و کامل از آخرین وضعیت مردم این مناطق تهیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او با بیان اینکه «در چنین حوادثی اوایل همه به این مناطق می روند و حضور جدی دارند اما بعد از مدتی فراموش و حضورها کم رنگ می شود» گفت: «اکنون نیز زمستان و و هوا سرد است؛ بنابراین نیاز است این کمبودها به صورت جدی بررسی شود و از نهادها و دستگاه ها خواسته شود که این مشکلات را حل کنند. ما گزارش های جسته و گریخته ای داریم که شرایط مردم در برخی مناطق مشکلات زیادی دارند از این رو هفته آینده هیاتی از جمنا عازم کرمانشاه می شود تا گزارش اساسی را تهیه کند. این گزارش به مراجع مختلف و افراد مسئول ارسال می شود.»

 مرضیه وحید دستجردی، زهره الهیان و فرشته حشمتیان و همچنین 4 نفر از آقایان عضو شورای مرکزی جبهه مرکزی نیروهای انقلاب (جمنا) عضو هیات اعزامی به کرمانشاه هستند.

جبهه مردمی درباره نحوه ورود به انتخابات به تصمیم نرسیده است

همچنین تسنیم نوشت:

مهدی چمران عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: جبهه مردمی برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی در حال برنامه‌ریزی است، تلاش ما این است که همچون گذشته تمام نیروهای انقلاب زیر یک چتر واحد درصحنه حاضر شوند و همگرایی و وحدت خود را بیش‌ازپیش نشان دهند.

وی با بیان اینکه "یکی از مسائل اصلی در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، کارآمدی است"، تصریح کرد: جبهه مردمی درباره اینکه با چه مکانیزم و روشی در انتخابات آتی ورود کند به نتیجه نرسیده است و رایزنی‌ها برای نحوه ورود به انتخابات آتی آغازشده است.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی همچنین گفت: جبهه مردمی اصلاح ساختار را در دستور کار خود قرار داده است و مهم‌ترین بخش این اصلاح، جوان‌گرایی و فراگیری بیشتر است؛ ما تلاش داریم از همه گروها و جناح‌های درون نظام برای همگرایی دعوت کنیم و جوان‌گرایی را به‌عنوان یک راهبرد در دستور کار خود قرار دهیم.

منبع: اعتمادآنلاین

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۲۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز در دانشگاه امیرکبیر ضمن بازدید از شرایط و نحوه سازماندهی آزمون سراسری در رشته تجربی اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی علاوه بر تصویب اسناد و ترسیم ساختار مصوبات، برای بررسی از نحوه اجرای آن نیز ورود می‌کند، در همین راستا امروز برای بازدید شرایط برگزاری آزمون سراسری در حوزه دانشگاه امیرکبیر حضور پیدا کردیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: سازمان سنجش در سال‌های اخیر در خصوص نحوه برگزاری آزمون رشد چشمگیری داشته و با نظارت و بازدیدی که از این سازمان و نحوه برگزاری آزمون در حوزه‌های مختلف داشتیم، می توان به جرات گفت که احتمال تقلب در این آزمون صفر است و هیچکس نمی تواند سوالات رو لو دهد و سوءاستفاده کنند.

وی گفت: در این شرایط هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در این سازمان تحقق پیدا کرده است.

انتهای میام

دیگر خبرها

  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • خسروپناه: تقلب در کنکور سراسری صفر است
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • برگزاری ۷۵۰۰ نفر ساعت آموزش توانمندسازی برای تشکل‌های ایثارگری
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر