Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@06:02:59 GMT

زنان سفیدپوست هم از ترامپ روی برگردانده‌اند

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۹۲۲۰۷

زنان سفیدپوست هم از ترامپ روی برگردانده‌اند

به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، نتایج تازه‌ترین نظرسنجی انجام شده از سوی سی‌ان‌ان و مؤسسه اس‌اس‌آر‌اس نشان می‌دهد که ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 به سه نامزد احتمالی این انتخابات که از هم‌اکنون نامشان مطرح شده است، خواهد باخت.
به نوشته سی‌ان‌ان مقایسه زوجی تمایل رأی‌دهندگان به ترامپ در مقابل برنی سندرز، جو بایدن (معاون اوباما) و اوپرا وینفری نشان دهنده شکست ترامپ است، جایی که وی برای ایجاد ائتلاف لازم برای پیروزی با مشارکت رأی‌دهندگان زن با مشکلی عمده مواجه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این نظرسنجی، زنان از گروه‌های مختلف سنی، پیشینه مختلف تحصیلی و نژادی نگاهی به شدت منفی نسبت به ترامپ دارند.

طبق نتایج این نظرسنجی، درصد حمایت زنان از جو بایدن در مقابل ترامپ 36 واحد (در مقیاس 100)‌ بیشتر است، این رقم برای سندرز 30 واحد و برای وینفری 29 واحد است. این ارقام نسبت به نتایج تحقق یافته در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 بسیار متفاوت است، جایی که درصد جذب آرای زنان از سوی کلینتون تنها 13 واحد بیشتر از آن چیزی بود که ترامپ توانسته بود به سوی خود جلب کند.

بررسی جزئیات حاصل از نظرسنجی نکات جالب دیگری را نشان می‌دهد. از جمله اینکه، در انتخابات سال گذشته درصد زنان سفیدپوستی که به هیلاری کلینتون رأی دادند 9 واحد (در مقیاس 100)‌ بیش از زنان سفیدپوستی بود که به ترامپ رأی دادند؛ این درحالی است که در نظرسنجی اخیر سی‌ان‌ان، جو بایدن توانسته 23 واحد بیش از ترامپ، تمایل زنان سفید‌پوست را به سوی خود جذب کند. این رقم برای سندرز 17 و برای وینفری 14 واحد است.

در بین زنان مستقل - بدون جهت‌گیری سیاسی مشخص نیز - تفاوت درصد زنان متمایل به جو بایدن در مقابل ترامپ به 44 واحد (در مقیاس 100)‌ رسیده است که برای سندرز این رقم 28 واحد و برای اوپرا وینفری 26 واحد است.
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۲۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل

حامد کیخسروی با اشاره به افزایش مبلغ تسهیلات بانکی طرح مقاوم‌سازی مسکن روستایی به سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال گفت: با پرداخت این تسهیلات با بهره پنج درصد و با اقساط ۲۰ ساله گام مهمی در مقاوم سازی مسکن روستایی استان اردبیل برداشته می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل همچنین از آغاز روند معرفی متقاضیان طرح مقاوم‌سازی مسکن روستایی استان به بانک‌های عامل در سال جدید خبر داد و افزود: با اجرای این طرح و با ارائه خدمات فنی در قالب نقشه‌های مهندسی، روند احداث مسکن مقاوم در برابر حوادث در روستاهای استان اردبیل تسریع می‌شود.

به گفته او، طی یک سال گذشته تمام سهمیه ساخت چهار هزار واحد مسکونی روستایی در مناطق مختلف استان اردبیل جذب شده و چهار هزار واحد مسکونی روستایی برابر آخرین ضوابط فنی و عمرانی مقاوم‌سازی شد.

کیخسروی  خواستار استقبال روستاییان استان از این فرصت ویژه در سال جاری شد و گفت: استان اردبیل در اجرای طرح مقاوم‌سازی مسکن روستایی که با مشارکت خود روستاییان در حال اجراست، جزو پنج استان برتر کشور محسوب می‌شود.

او میانگین نرخ مسکن روستایی مقاوم‌سازی شده در مناطق روستایی کشور را ۵۸ درصد ذکر کرد و افزود: نرخ مقاوم‌سازی مسکن روستایی در استان اردبیل ۶ درصد بیشتر از میانگین کشوری بوده و ۶۴ درصد است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل همچنین با اشاره به شناسایی ۱۰۲ هزار واحد مسکونی روستایی در استان اردبیل گفت: تاکنون بیش از ۶۶ هزار واحد از این واحدهای مسکونی در برابر حوادث مقاوم‌سازی شده است.

او در ادامه الگوی ساخت و ساز و مقاوم‌سازی مسکن در روستاهای این استان را معیشت محور و مطابق با شرایط و نیاز روستاییان عنوان کرد و افزود: در تهیه نقشه و ساخت مسکن روستایی، مطابق با نیاز و درخواست روستاییان اقدام می‌شود تا زندگی، تولید و نیاز روستاییان آسیب نبیند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • تعاونی‌های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می‌سازند
  • تعاونی های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می سازند
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • پس لرزه های خطرناک جنگ غزه در جهان؛ آیا زندگی یهودیان در غرب غیرممکن می شود؟
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • انجام بیش از ۹۰ درصد زایمان‌ها توسط ماماها
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • ۵۸ درصد از مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره شهرداری خمین زنان هستند