Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@01:16:37 GMT

گازگرفتگی جان ۲ نفر را در شمیران‌نو گرفت

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۹۲۲۷۰

گازگرفتگی جان ۲ نفر را در شمیران‌نو گرفت

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از مرگ دو نفر بر اثر انتشار گاز مونوکسید کربن در شمیران‌نو خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به گازگرفتگی در خیابان شمیران‌نو اظهار کرد: ساعت 18:42 شب گذشته حادثه گازگرفتگی در خیابان هنگام، خیابان شمیران‌نو، خیابان ششم به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه 17 آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با بیان اینکه در طبقه سوم یک ساختمان مسکونی پنج طبقه، در یک واحد مسکونی حدوداً 70 متر مربعی گاز مونواکسید کربن منتشر شده بود، تصریح کرد: پیش از رسیدن آتش‌نشانان، ساکنان ساختمان، در واحد را باز کرده بودند و عوامل اورژانس و انتظامی در محل حادثه حضور داشتند که به محض حضور آتش‌نشانان مشاهده شد یک دختر حدودا چهارده ساله و یک خانم حدودا سی و پنج ساله داخل واحد نقش بر زمین هستند و عوامل اورژانس در حال معاینه آنها بودند که پس از معاینات اولیه مشخص شد هر دو نفر جان خودشان را از دست دادند.

ملکی اضافه کرد: با حضور کارشناس آتش‌نشانی در محل مشخص شد نقص در قسمت دودکش بخاری (به نحوی که دودکش بخاری برای انتقال آلاینده‌ها داخل فضای شومینه قرار گرفته بود) و نقص در دودکش آبگرمکن دیواری باعث انتشار این گاز خطرناک شده بود.

وی با بیان اینکه علت اصلی فوت توسط مراجع پزشکی قانونی اعلام می‌شود، خاطرنشان کرد: شواهد حاکی از آن بود که گاز خطرناک مونواکسید کربن در این منزل در حجم بسیار زیاد منتشر شده است؛ در نهایت محل حادثه به عوامل انتظامی تحویل داده شد و عملیات در ساعت 20:06 عملیات پایان یافت.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۲۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین/ سه حادثه طی دو ساعت

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، معروفی بیان کرد: در پی تماس با سامانه 125 سازمان آتش نشانی در ساعت ۱۹ دقیقه حریق یک دستگاه خودرو نیسان در محور شمالی آزادراه قزوین زنجان جنب پمپ بنزین آفتاب درخشان صحرا اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های ۵ و ۴ به محل حادثه اعزام شدند.

 افسرکشیک سازمان آتش نشانی شهرداری قزوين گفت: آتش نشانان ضمن ایمن سازی مکان حادثه نسبت به اطفای حریق اقدام کردند.

معروفی ادامه داد: در دومین ماموریت در ساعت ۲۰ واژگونی خودرو پرشیا در پل غیر همسطح امام رضا(ع ) به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که در این حادثه آتش نشانان ایستگاه ۱ باغ دبیر در محل حضور یافتند.

وی اضافه کرد: همچنین در حادثه واژگونی خودروی دیگری در ساعت 22 در محور شرقی بلوار آیت الله ابوترابی نرسیده به چهارراه شورا، آتش نشانان ایستگاه ۲ شهید بابایی با حضور در محل با ایمن سازی مکان حادثه و رهاسازی راننده به ماموریت خود پایان دادند.

 

دیگر خبرها

  • اتاق کارگران یک ساختمان سوخت و ۶ کشته بر جای گذاشت
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین/ سه حادثه طی دو ساعت
  • شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین / سه حادثه طی دو ساعت
  • انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم بر‌جای گذاشت
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • برگزاری مراسم تکیه‌خوانی و عَلَم‌کشی در شمیران