Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- برنامه تلویزیونی «چوب خط» چهارشنبه شب 4 بهمن با موضوع ابعاد طرح اشتغال فراگیر پایدار به صورت زنده از شبکه افق پخش می شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، یکصد و چهاردهمین قسمت برنامه تلویزیونی «چوب خط» موضوع بررسی ابعاد طرح اشتغال فراگیر پایدار، روی آنتن خواهد رفت.

دکتر محمدصادق بیرجندی معاون سازمان جهاد دانشگاهی و خانم مهناز امام دادی طارمی مدیرکل مشاغل خانگی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مهمانان این بخش از برنامه خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بخش «نگاه هفته» نیز دکتر شریفی مقدم قایم مقام سازمان نظام پرستاری با موضوع بررسی مشکلات اقتصادی پرستاران مهمان برنامه خواهد بود.

«چوب خط» با تهیه کنندگی و اجرای علی مروی، چهارشنبه شب 4 بهمن ساعت 21:30 به صورت زنده و تکرار آن ساعت 15:30 روز بعد از شبکه افق پخش می شود.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۲۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته در آسمان گلستان حاکم است

اقدس جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی و با حاکمیت الگوهای پایدار بر منطقه، تا اواسط هفته در اغلب نقاط استان شاهد جوی آرام، پایدار و بدون بارش خواهیم بود.

وی افزود: همچنین در طی این مدت از نظر دمایی روند افزایش تدریجی دماهای بیشینه پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان گلستان گفت: از روز چهارشنبه به تدریج تا اوایل هفته آینده، با توجه به شرایط فصلی و گذر امواج کم دامنه از تراز میانی جو در برخی نواحی در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و احتمالاً رگبارهای پراکنده باران دور از انتظار نیست.

وی یادآور شد: دمای حداقل صبح امروز گرگان ۱۰ درجه ثبت شد و پیش بینی می‌شود حداکثر دمای امروز این شهرستان به ۲۸ درجه برسد.

کد خبر 6089611

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • حیدری: کولبران در انتظار ابلاغ قانون ساماندهی اشتغال پایدار مرزنشینان هستند
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • استقرار هوای پایدار در گیلان/ نفوذ سامانه بارشی از سه شنبه
  • شهرهای مولد در سواحل نقش مهمی در تقویت معیشت خانوارها دارد
  • کمی مهربان باشیم (بررسی زندگی و آثار دکتر هروی)
  • جوی پایدار برای آسمان استان قزوین
  • جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته در آسمان گلستان حاکم است