Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -
جهت بهره مندي از 30% تخفيف ويژه همين حالا با شماره هاي زير تماس حاصل فرماييد.
(تعداد پذيرش محدود مي باشد.)

٠٩٣٧٠٧٨٦٦٣٧
٠٢١٢٢٠٧٤٠٦٥
فرم تماس
جوان سازي واژن
يکي از جراحي هايي که امروزه بسيار انجام مي‌شود، جراحي زيبايي واژن است. اين عمل بسيار مورد توجه خانم‌ها قرار گرفته است و بسياري از خانم‌ها اين عمل را در انواع مختلف انجام مي‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لابياپلاستي
لابياپلاستي که جراحي پلاستيک بر روي لابيا يا همان لب‌هاي اطراف واژن است، مي‌تواند بر روي لب بزرگ يا لب کوچک اندام تناسلي زن انجام گيرد. اين جراحي جهت تغيير اندازه و شکل لابيا صورت مي‌پذيرد و به منظور کوچک‌تر کردن و يا اصلاح تقارن بين آن‌ها صورت مي‌گيرد. همچنين اين عمل مي‌تواند به تنهايي و يا همراه با واژينوپلاستي انجام گيرد.
پيش از اقدام به جراحي زيبايي واژن براي اصلاح فرم لابيا‌ها بايد نکاتي را در نظر بگيريد:
اولا رنگ تيره يا وجود چين و چروک در بخش خارجي وژان طبيعي است و به خود ارضايي يا تغذيه ربطي ندارد.سايز لب‌هاي کوچک يا لابيا‌ها رابطه‌اي با ميل جنسي نداشته و عدم تقارن آن‌ها به صورت جزئي، معمول و طبيعي است.ناحيه تناسلي را با ديگران مقايسه نکنيد.
انواع عمل‌هاي جوانسازي واژن:
واژينوپلاستيپرينه پلاستيلابياپلاستي
جراحي واژينوپلاستي:
يکي از مشکلاتي که زنان، به خصوص در سنين بالا يا بعد از زايمان با آن مواجه هستند، شل شدن واژن و به تبع آن مشکل در رسيدن به ارگاسم است. در اين نوع جراحي کانال و بخش عضلاني واژن بازسازي و محکم مي‌شود. رفع افتادگي واژن و ترميم آن به خصوص بعد از زايمان‌هاي متعدد، مي‌تواند مهم باشد، زيرا در اثر فشارهاي شديد عضلاتِ منعطف واژن دچار افتادگي شده و فرآيند رابطه جنسي را با مشکل روبرو خواهد کرد. از اين رو واژينوپلاستي مي‌تواند در جهت بهبود رابطه جنسي سالم نقش ايفا کند.
پرينه پلاستي:
براي اصلاح آسيب‌هاي حد فاصل مقعد و واژن مي‌توان از پرينه پلاستي بهره گرفت. اين آسيب‌ها يا صدمات بيشتر در اثر زايمان طبيعي، پاره شدن واژن و ... ناشي مي‌شوند که در پي آن اعمال جنسي و زيبايي واژن زن با مشکل مواجه مي‌شود.

مزاياي جراحي زيبايي واژن:
روشن شدن پوست ناحيه تناسليدرمان مشکلات بي اختياري ادرار و يا مدفوعکاهش خشکي واژن و افزايش رطوبت مفيد آن در اثر جراحي زيبايي واژنسهولت کلاژن سازي پوست واژن و در نتيجه سفتي پوست و رفع چروک‌هاي سطحي موجودجوان شدن ظاهر واژنبرطرف نمودن مشکل افتادگي و آويزاني واژنبالا رفتن مقاومت بخش‌هاي مختلف ناحيه تناسلي با جراحي زيبايي واژن و واژينوپلاستيرفع ضعف برخي از لابياهاي کوچک با کمک اقدامات حجيم سازي
چگونه مي‌توان با کمک ليزر واژن را تنگ کرد؟
اين روش يکي از روش‌هاي غير جراحي از دسته روش‌هاي جراحي زيبايي واژن است که با کمک ليزر و اشعه‌هاي آن مي‌توان به وضعيت مورد نظر دست يافت. يکي از جديدترين ليزرهاي درماني براي رفع افتادگي و جوانسازي واژن، ليزر درمان آتروفي است که مي‌توان پس از يائسگي بخش‌هاي تيره و کور، سوزش، خارش و برخي ديگر از مشکلات ناحيه تناسلي را رفع نمود. از مزاياي اين روش درماني براي جراحي زيبايي واژن مي‌توان به مدت زمان کوتاه، درمان سبک و سرپايي، راحتي و بدون درد بودن عمل، عدم خونريزي، بي عارضه بودن و نتايج ايده آل اشاره کرد.
مزاياي جوانسازي واژن با ليزر:
بهبود وضعيت و زيبايي ظاهري و فرمي واژن در مدت زمان کوتاهتهاجمي نبودن روش درمانروش جراحي ايمن، بي خطر و نداشتن عارضهقابل استفاده در تمامي گروه‌هاي سنيدرمان قرمزي و سرخي ناحيه واژنتغيير رنگ لابيا‌ها و ناحيه تناسلي و روشن شدن آن‌هارفع مشکلاتي، چون سوزش واژنپايداري نتايج مفيد جراحي زيبايي واژن در مدت زمان طولانيقابل به کارگيري براي همه اشخاص حتي بيماران، بدون محدوديتنتايج ايده آل زيبايي و تکميل درمانتنگ شدن واژناز بين رفتن چين و چروک‌هاي غيرعاديايجاد زيبايي موثر و بهتر شدن وضع سطحي و داخلي دستگاه تناسلي

بورد تخصصي
جراح و متخصص زنان، زايمان، نازايي
جراحي هاي ترميمي، زيبايي و درماني زنان


تماس مستقيم: ٠٢١٢٢٠٧٤٠٦٥
٠٩٣٧٠٧٨٦٦٣٧

dr_vidayousefian

www.dr-vidayousefian.com
براي اطلاعات بيشتر کليک کنيد
براي مشاهده کاتالوگ کليک کنيد

آدرس: شهرک غرب، بلوار فرحزادي، 18 متري مطهري، پلاک 167، بالاي داروخانه دکتر مشرف
جهت مشاهده نقشه و مسيريابي روي تصوير زير کليک نماييد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۳۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، نشست مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه یک، با حضور دکتر فخرالسادات نصیری، مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به‌ صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

نصیری مشاور امور زنان و خانواده وزیر عتف در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده در دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: بیش از ۸ هزار عضو علمی خانم در کشور داریم که سامانه ای برای شبکه سازی در این حوزه در حال انجام است.

همچنین دکتر فرهادی، مشاور زنان و خانواده دانشگاه پیام نور نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های امور زنان و خانواده این دانشگاه را ارائه داد.

گفتنی است در این نشست مسائل و دغدغه‌های حوزه‌ی زنان و خانواده مطرح شد. در پایان نشست نیز از مهدکودک سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بازدید کردند.

کد خبر 6087387

دیگر خبرها

  • خودکشی یک پزشک دیگر؟ / جزئیات درگذشت یک پزشک زنِ متخصص روماتولوژی
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیات بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیاتی بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی
  • اهمیت حفظ بهداشت زنان در پیشگیری از عفونت‌های تناسلی
  • حکیم یا بردپیت؟
  • شرم از بدن
  • پیامک هایی که رویای لاغری تبلیغ می کنند
  • لیست مرکز کاشت دندان در تهران
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت